شیائومی می میکس آلفا بزودی عرضه می شود

سال گذشته شیائومی در رویدادی از گوشی هوشمند MI Mix Alpha با صفحه نمایش خمیده رونمایی کرد. در حالی که بسیاری بر این باورند طراحی میکس آلفا چندان جذاب نیست، اما یکی از خلاقانه ترین تلفن های هوشمند شیائومی به شمار می رود.

MI Mix Alpha به تازگی در سایت های خرده فروشی شخص ثالث مانند Taobao و Tmall آشکار شده ، بدین معنی که شیائومی می تواند اولین تلفن هوشمند خود را با صفحه نمایش کاملا منحنی در آینده نزدیک عرضه کند.

MI Mix Alpha دارای صفحه نمایش دو طرفه با ضخامت ۲.۱۵ میلی متر در پشت تلفن هوشمند است که دوربین ها را در یک قسمت جای داده است. طبق گفته شیائومی ، این طرح در دستیابی به نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸۰ درصد نقش اساسی داشته است.

این اسمارت فون از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. گذشته از آن این اسمارتفون دارای باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی است.

یکی از بهترین بخش های گوشی هوشمند مورد اشاره، دوربین است. می میکس آلفا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مشابه می نوت ۱۰ بهره می برد و یک مدل حرفه ای تلقی می شود. انتظار داریم این گوشی را با قیمت ۲۸۰۰ دلاری در بازار چین شاهد باشیم.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *