رونمایی ال جی از گوشی هوشمند پرچمدار V60 ThinQ 5G

شرکت ال جی باتوجه به لغو MWC 2020 از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار سری V خود تحت عنوان V60 ThinQ 5G رونمایی کرد. مدلی که از مشخصات رده بالا و طراحی نسبتا جدید برخوردار است. با بروزنیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند V60 ThinQ 5G به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم کوالکام X55 مجهز است که قابلیت پشتیبانی شبکه ۵G را فراهم می‌آورد. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و دوربین عقب چهارگانه شبیه به سری گلکسی اس ۱۰ برای آن در نظر گرفته شد.

صفحه نمایش دستگاه ۶.۸ اینچی OLED با وضوح FHD+ است و نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ تعبیه شده که از نوع ناچ است. در این قسمت یک حسگر دوربین ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و سنسور اثرانگشت هم زیر صفحه نمایش است.

پوشش شیشه نمایشگر V60 ThinQ 5G از نوع گوریلاگلس ۵ بوده و مقاومت بالایی دارد. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور دوم ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور سوم ۰.۳ مگاپیکسلی تعبیه شده و در کنار آنها حسگر ToF هم قرار دارد. به گفته ال جی این پرچمدار می‌تواند زاویه دید اولترا واید ۱۱۷ درجه‌ای داشته و با وضوح ۸K تصویربرداری کند.

ال جی V60 ThinQ 5G با دوربین چهارگانه

در سایر مشخصات باید به ۸ گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد. گفتنیست این اسمارتفون از استاندارد ضدآب IP68 و مقاومت  MIL-STD 810G برخوردار است. سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو بوده و به رابط کاربری UX 9.0 مجهز شد.

به گفته LG، این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 برخوردار بوده و شامل وای فای ۶ می‌شود. گفتنیست که قاب دو نمایشگره هم برای V60 ThinQ 5G تدارک دیده شده که وضوح FHD+ و سایز ۶.۸ اینچی دارد.

جزئیات قیمت اعلام نشد و قرار است در رنگ آبی و سفید عرضه شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *