سامسونگ هدست های متعددی دردست ساخت دارد

واقعیت مجازی در واقع یک فناوری است که از طریق نرم افزارها، اصوات، تصاویر و حتی با حواس پنجگانه و از طریق سخت افزار و نرم افزارهایی به کاربر منتقل می شود. بدین ترتیب کاربر در واقع به مکانی وارد می شود که در واقعیت در آن جا حضور ندارد. امروزه به یکی از سرگرمی های امروزی تبدیل شده و اکثر مردم از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به شدت استقبال کرده اند.

معرفی ماشین های ربات گوگل همه را شگفت زده کرد. هیچ کس فکر نمی کرد که بتواند نقاطی از جهان که را تا به حال به آن مکان ها سفر نکرده را از نزدیک مشاهده کند.  امروزه به کمک هدست های واقعیت مجازی می توان این امر را محقق شده توصیف کرد. تماشای اقصی نقاط دنیا در حالی که در خانه نشسته اید یا تماشای یک مسابقه فوتبال باشگاه های خارجی تنها نمونه هایی از واقعیت مجازی هستند که به تازگی کاربران آن ها را لمس کرده اند. ولی کاربرد هدست واقعیت مجازی تنها به این مورد ختم نمی شود و کاربردهای فراوان و زیادی دارد.

زمانی که کاربری می تواند در کلاس های آموزش علی رغم مسافت بسیار زیاد حضور داشته باشد، را می توان موفقیت هدست واقعیت مجازی را جشن گرفت که این چنین مسافت ها را کوتاه کرده و توانسته است که دانش آموزان و دانش جویان را به کلاس درس نزدیک کند.

شرکت سامسونگ در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کارهایی کرده که به زودی رونمایی خواهد شد. اخیرا مدیر روابط  توسعه دهندگان بخش XR و گیمینگ سامسونگ ، آقای فرشید فلاح در نمایشگاه Augmented World کالیفرنیا،  محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شرکت سامسونگ را معرفی کرده است. تولید هد ست Gear  و واقعیت افزوده گلکسی اس ۱۰(S10) ، جدیدترین محصولات شرکت در زمینه های جدیدی است که شرکت به آن ها ورود خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی بنام +HMD Odyssey باقیمت ۴۹۹ دلار آخرین کار شرکت سامسونگ در این حوزه بوده و کار دیگری را به انجام نرسانده است.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *