سامسونگ جک ۳.۵ میلیمتری را از روی گلکسی نوت ۱۰ برمی دارد

شرکت سامسونگ پیش بینی کرده که در گوشی نوت ۱۰ دکمه های فیزیکی را تعبیه نکند. شرکت سامسونگ برنامه ریزی کرده که در گوشی های جدید خود از دکمه های خازنی یا حساس به فشار استفاده کند. بنابراین مشخص می شود که گوشی گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی عرضه خواهد شد. حتی فبلت های آینده شرکت سامسونگ با اندازه های متفاوتی عرضه خواهد شد.

حذف دکمه فیزیکی و جک هدفون ۵/۳ میلی متری از برنامه های آینده شرکت سامسونگ است. براساس برنامه پیش بینی شده سامسونگ، گوشی گلکسی نوت ۱۰ مانند U12، آیفون  ۷ و گوشی های نسل جدید آیفون بدون دکمه فیزیکی و جک هدفون عرضه خواهد شد. البته افزایش ظرفیت باتری و توسعه و گسترش هدفون های بی سیم و قیمت رو به رشد گوشی ها می تواند تنها دلیل برای حذف دکمه های فیزیکی و جک هدفون باشد.

بدین ترتیب در فریم های آلومینیومی برشی ایجاد نخواهد شد و البته دکمه های فیزیکی هم حذف خواهند شد. وجود برش در نمایشگرهای آلومینیومی خود برای گوشی ها یک نقطه ضعف محسوب می شود. پیش بینی شده که گوشی گلکسی نوت ۱۰ همزمان با نسخه پروی آن در ماه اوت (مرداد ماه) معرفی و عرضه شود. دوربین به صورت عمودی قرار خواهد گرفت و در نمایشگر برش هایی ایجاد شده است.

حذف دکمه های فیزیکی باعث افزایش کارایی گوشی و کاربر خواهد شد و این خود در صنعت موبایل تحولی بزرگ محسوب می شود که در نوع خود بی نظیر است و انتظار می رود که شرکت سامسونگ در آینده نه چندان دور دست به ابتکاراتی جدید بزند و گوشی های تولیدی خود را با فناوری های نوینی به دوستداران خود عرضه کند.

شرکت سامسونگ همواره به دنبال نوآوری های جدید بوده و کاربران و مشتریان خود را شگفت زده می کند.حذف دکمه های فیزیکی و جک هدفون به طور یقین باعث عملکرد بهتر کاربر خواهد شد و این تغییرلات سخت افزاری می تواند به تغییرات بزرگ تری در گوشی های بعدی سامسونگ منجر شود که راحت تر و سریع تر کار خواهند کرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *