دوربین جدید ۳۵۰۰ دلاری سونی معرفی شد

شرکت سونی علاوه بر آن که تولیدکننده برجسته  کنسول بازی، دستگاه های دیجیتالی چون تلفن هوشمند، تلویزیون و برخی دیگر باشد، یک تولیدکننده بزرگ دوربین عکاسی حرفه ای هم به شمار می رود.

حال به تازگی از دوربین ۳۵۰۰ دلاری و برجسته جدیدی رونمایی کرده که به عنوان A7R IV شناخته می شود. این مدل را باید جانشین  A7R III دانست و اگرچه یک پرچمدار نیست اما کمتر هم نیست.

سونی از یک حسگر ۶۱ مگاپیکسلی بهره گرفته که نسبت به حسگر ۴۱ مگاپیکسلی نسل قبل بی نظیر است و عملکرد بزرگی دارد. سونی برای نخستین بار حسگر پروضوح ۳۵ میلی متری back-illuminated  را در نظر گرفته که کاهش نویز داشته و حساسیت بیشتری هم دارد.

گذشته از آن لرزشگیر اپتیکال ۵ محور هم در این مدل تعبیه شد. علاوه بر آن سونی یک منظره یاب ۵.۷۶ میلیون نقطه ای به کار گرفته و با نرخ رفرش ۶۰ فریم یا ۱۲۰ فریم می تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

این دوربین دارای یک حالت بهینه تصویربرداری  Pixel Shift Multi Shooting است. این حالت خروجی عکس را به ۲۴۰ مگاپیکسل تبدیل می کند که با ترکیب رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی بهره گرفته می شود. به گفته سونی A7R IV می تواند با کیفیت ۴K هم تصویر برداری کند. با وجود حالت های  S-Log 2 و S-Log 3، بی دریغ می تواند در بهبود تصویربرداری کمک گرفت. این دوربین به اسلات کارت  UHS-II، وای فای و پورت شارژ  USB Type-C 3.2 Gen1 مجهز است.

 A7R IV از سپتامبر سال جاری با قیمت ۳۵۰۰ دلار راهی بازار ایالات متحده می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *