تبلت های جدید سامسونگ در راهند

سامسونگ در حال توسعه چند مدل تبلت جدید است که در آینده نزدیک معرفی می شوند و برخی از آنها توانستند تاییدیه دریافت کنند. در این بین گلکسی Tab S5  یکی از جدیدترین تبلت هایی است که عرضه خواهد شد. این تبلت در ماه اوت رونمایی و معرفی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی کار گذاشته شده است.

معرفی و عرضه گوشی Tab A8.0 2019، و گلکسی تب اکتیو پرو از دیگر محصولات شرکت سامسونگ است. گوشی Tab A8.0 2019 ، علاوه بر این که در وب سایت اندروید شناخته شده و در ضمن تاییدیه وای فای و بلوتوث را نیز دریافت کرده است. این دستگاه با ۵ شماره مدل  مختلف SM-T295 ،SM-T295N ،SM-T295C ، SM-T297 و SM-T290  عرضه خواهد شد. البته رندرهای تبلت گلکسی اکتیو هنوز در اینترنت منتشر نشده و برای مردم اروپا یک نام آشناست که طی سالیان سال با این گوشی کار کرده اند.

قبلا شرکت سامسونگ سری گوشی های محکم خود  بنام اکتیو را در سال ۲۰۱۴ معرفی و رونمایی کرد و در سال ۲۰۱۷، نسل دوم این گوشی ها معرفی شد. گوشی تبلت Tab S5e چند ماه پیش رونمایی شد. قیمت این گوشی ۴۰۰ دلار است. تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ در این گوشی تعبیه شده و با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و رم ۴ و ۶ گیگ عرضه خواهد شد. ابعاد بدنه ، ۲۰۱۵×۴/۱۲۲×۹/۸ میلی متر (۹۳/۷×۸۲/۴×۳۵/۰ اینچ) است. وزن ۳۲۵ گرم است. نوع صفحه نمایش IPS LCD capacitive touchscreen، و ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است.

پردازنده مرکزی، Octa-core (2×1.8 GHz Cortex-A73 & 6×1.6 GHz Cortex-A53)، پردازنده گرافیکی، Mali-G71 MP2، قابلیت های دوربین LED flash, panorama است. امکانات شبکه وای فای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot، امکانات GPS ، A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS، جک هدفون دارد. رادیو ندارد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *