بی ام و سری ۸ گرن کوپه ۲۰۲۰ معرفی شد

شرکت بی ام و در خودروهای سری ۸ خود تغییرات شگرف و زیادی را ایجاد کرده است. رونمایی از مدل کوپه و بعد نمونه کانورتیبل از جمله مهم ترین کارهایی بود که این کمپانی انجام داد. کارخانه بی ام دبلیو مدل M8 را چند روز پیش معرفی کرد و حالا با مدل سری ۸ گرن کوپه تعجب و شگفتی همگان را برانگیخته است.

این ماشین نسبت به کوپه به دلیل اضافه شدن دو در اضافه تری بلندتر است. کارخانه عرض خودرو را ۲/۱ اینچ و فاصله بین محورهای چرخ آن را نیز ۹/۷ اینچ بیشتر کرده است. این خودرو در ایالات متحده با یک موتور ۸ سیلندر ۴/۴ لیتری توربو شارژ دو قلو عرضه شده است. این موتور ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۴۹ نیوتن متر را تولید می کند.

این خودرو زیبای آلمانی در حالت برقی، سرعتی معادل ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. خودروی بی ام دبلیو M850i XDrive، با لاستیک های پرفورمنس عرضه شده و ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. یک گیربکس ۸ سرعته خودکار چرخ های ماشین را به حرکت وا می دارد. این خودرو در دو نسخه ۸۴۰i و ۸۴۰ XDrive عرضه خواهد شد. یک موتور ۶ سیلندری خطی ۳ لیتر توربوشارژ دو قلو در این نسخه خودروها وجود دارد که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۸ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. دیفرانسیل عقب بوده و قدرت به چرخ ها منتقل می شود.

خودرو نسخه ۶ سیلندری در مدت ۹/۴ ثانیه و خوروی ۸ سیلندری در مدت ۷/۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ افزایش می یابد. بی ام و ۸۴۰i گرن با قیمت ۸۴.۹۰۰ دلار و خودروی ۸۴۰ Xdrive با قیمت ۸۷.۸۰۰ دلار و بی ام دبلیو ۸۵۰i Xdrive، با قیمت ۱۰۸.۹۰۰ دلار در معرض فروش قرار خواهد گرفت. ۹۹۵ دلار هزینه حمل و نقل به قیمت فروش اضافه خواهد شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *