اپل ۶۵% تمام بازار ایالات متحده را در دست دارد

بررسی آماری

در بین رپرتاژهای مرتبط به انتخابات میان دوره در آمریکا، وب سایت Device Atlas نقشه دیگری از میزان کاربران اندروید و iOS در هر ایالت نشر داده است. آنها حتی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را هم در این بررسی آماری مدنظر گرفته و تعداد کاربران Google و Apple را با تعداد رای دهندگان دموکرات و جمهوری خواه قیاس کرده‌ اند.

کدام حزب دموکرات یا جمهوری خواه بیشترین را در سیستم عامل ها تصاحب کردند؟

نتیج های این بررسی بیان می کند آیفون و آیپد‌های Apple در بین دموکرات‌ ها محبوبیت بیشتری در قیاس با جمهوری خواهان دارند ولی نه آن قدر که بشود با قطعیت بگوییم بیشترین کاربران Apple را دموکرات‌ها تشکیل می‌ دهند. اپل ۶۵% تمام بازار ایالات متحده را در دست دارد و چنانچه این آمار را محدود به چهارده ایالتی کنیم که دموکرات‌ ها در آن بیشتر از نصفی از رای‌ ها را از آن خود کردند این عدد فقط کمی از ۷۰% بیشتر می‌ شود. در تصویرهای زیر می‌ توانید آمار دقیقی از میزان محبوبیت اندروید و ios در هر ایالت را رویت کنید.

بررسی آماریبررسی آماری

از سمتی دیگر ۶۷% از کاربران ۲۳ ایالتی که به کاندیداهای حزب جمهوری خواه رای داده‌ اند از دستاوردهای Apple بهره می برند. همانگونه که مشاهده می‌ کنید این تمایز آنچنان زیاد نیست که بشود به طور قطع گفت همه ی کاربران ios شامل دموکرات‌ ها می شود در حالی که تنها جمهوری خواهان از اندروید بهره می برند.

نکته اصلی

به هر شکل نکته‌ اصلی که در این بین بایستی به آن دقت کرد سهم ۶۵% Apple از بازار کشور خود است. این میزان بیان می‌ کند مردم این کشور در بازاری که غول‌ های خارجی بزرگی مثل samsung و LG در آن حضور دارند علاقه ی بیشتری به بهره بردن از برند داخلی خود دارند. Google در طی چند سال قبل با ارائه ی پیکسل‌ های خود تلاش کرده این وضعیت را به سود خود عوض کند ولی این آمار بیان میکند آنها همچنان راه طولانی در پیش دارند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *