گزارش: احتمال تاخیر در عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی به دلیل ویروس کرونا

همان‌طور که اطلاع دارید ویروس کرونا مدتی است در چین به صورت گسترده و در سایر نقاط جهان به نسبت محدودتر شیوع پیدا کرده است. براساس گزارش‌های اولیه حدود بیش از ۲۸۰۰۰ نفر در کشور چین آلوده شده‌اند و ۵۶۰ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند. مقیاس و شدت این بیماری بسیار گسترده است و همین گستردگی سبب شده تا بازارها و صنایع تحت تاثیر قرار بگیرند.

طبق گزارشی که Jefferies Group منتشر کرده است، بسیاری از صنایع سخت‌افزاری و الکتریکی تولید انبوه خود را در کشور چین انجام می‌دهند. با توجه به شیوع کرونا ویروس برخی از این شرکت‌ها که وظیفه‌ی ساخت قطعات سخت‌افزاری و الکتریکی را داشتند مدتی است تعطیل شده‌اند و مشخص نیست تا چه زمانی این کمپانی‌ها تعطیل خواهند ماند. همین مسئله سبب می‌شود که محصولات شرکت‌هایی چون اپل یا نینتندو تاخیر یا کاهش تولید داشته باشند و عرضه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس نیز با تاخیر مواجه شوند.

توجه داشته باشید این گزارش صرفا براساس تحلیل‌های Jefferies Group است اما تاخیر در عرضه‌ی کنسول‌ها دور از انتظار نیست. همان‌طور که اطلاع دارید تاییپه گیم شو (Taipei Game Show) قرار بود در ماه فوریه برگزار شود اما با تاخیر همراه شد و در تابستان برگزار می‌گردد. لیگ Overwatch هم که قرار بود در کشور چین برگزار شود به طور کامل لغو شد. موارد متعدد دیگری نیز به دلیل ویروس کرونا لغو و یا با تاخیر مواجه شدند بنابراین همانطور که در بالا هم گفتیم دور از انتظار نیست که دو کنسول محبوب ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ با تاخیر عرضه شوند. زمانبندی اصلی اعلام شده توسط سونی برای عرضه‌ی نسل بعدی کنسول‌ خود تعطیلات کریسمس سال جاری است و به نظر می‌رسد مایکروسافت هم همین زمانبندی را برای عرضه در نظر گرفته است. در نهایت باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که عرضه‌ی کنسول‌های یاد شده با تاخیر روبه‌رو خواهند شد یا نه.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

14 دیدگاه در “گزارش: احتمال تاخیر در عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی به دلیل ویروس کرونا

عجب…وضعیت خرابه…طبق معمول (:wacko:)

۱

به حال ما pc فنا که فرقی نمیکنه.

۱

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

۲

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

۲

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

?‍♂️

?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 بقیشو ذهنی تصور کنید

من از این میترسم که نسل بعدی سخت افزار هم تاخیر بخوره

۲

فقط امیدوارم که باعث نشه قیمتش خیلی بره بالا

۲

یه تاخیر دو سه ساله میخورد که بعد سازنده ها مجبور میشدن god of war2و horizon zero dawn2 و بقیه بازیهای انحصاری رو واسه همین ps4 بدن 😀

۲

متاسفانه انقدر سخت افزار های PS4 و XBOXONE ضعیف شدن که نمیتونن پشتیبانی کنن بازی هارو!
البته XBOXONE X یه پردازنده گرافیکی ۱۰۸۰ داره هنوز میتونه پشتیبانی کنه (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *