کنسول ایکس باکس وان

ماکروسافت

یک آینده تماماً دیجیتال، رویایی برای برخی از گیمرها است که قرار دادن دیسک در کنسول خود ر ا عذاب می‌ دانند و از آن به شدت بی زارند. کمپانی مایکروسافت که مالک برند ایکس باکس است، از این مسئله مطلع است.

ایکس باکس

ایکس باکس وان

به گفته پیج  Thurott.com، مایکروسافت یک ورژن از کنسول ایکس باکس وان که بدون درایو بلوری است را ارائه خواهد کرد. در عوض، این کنسول صرفا به محتوای دیجیتال محدود می‌شود که حاوی فیلم‌، بازی‌، موسیقی‌ و محتواهای دیگری که جنبه دیجیتال بیشتری دارند، می‌ شود.

این گزارش اعلام میکند که کنسول عاری از دیسک مایکروسافت بهایی کمتر از ۲۰۰ دلار در زمان ارائه خواهد داشت. همینطور در جوار عرضه این کنسول یک برنامه نوین به اجرا در خواهد آمد که به کاربران این اجازه را می‌ دهد که ورژن های فیزیکی بازی‌ های خود را با کد‌های دانلود آن‌ بازی‌ ها در خرده فروشی‌ های برگزیده معاوضه کنند.

ایکس باکس وان اس

در جوار این ورژن عاری از دیسک کنسول ایکس باکس وان، مایکروسافت یک ورژن از کنسول ایکس باکس وان اس اصلاح شده را هم عرضه خواهد کرد که همچنان حاوی درایو بلوری خواهد بود. حذف درایو دیسک از کنسول‌‌ ها چیزی نیست که مورد علاقه اغلب دوستداران باشد، به ویژه افرادی که علاقمند به جمع آوری بازی‌ ها در کلکسیون خود هستند. این که ورژن دیجیتالی کنسول‌ ها عرضه شوند به معنی این نیست که دیسک‌ های این نسل را از بین ببرد و موجب ناپدید شدن آن‌ ها در این صنعت شود. چه بسا به اعتقاد بسیاری، کنسول‌ های عاری از دیسک که تنها از محتوای دیجیتال پشتیبانی می‌ کنند، خوب نیستند و گزینه‌ های بسیاری را حذف می‌ کنند و قابل تصور نیست که با خرید این کنسول‌ ها در دراز مدت می‌ توان پول بیشتری را ذخیره کرد. شما چه فکری می‌کنید؟ آیا یک کنسول ارزان قیمت‌ تر که فقط به محتوای دیجیتال محدود شده است، ارزش خریدن دارد؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *