سامسونگ و معرفی ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 Golf Edition

شرکت سامسونگ به تازگی از نسخه جذاب گلف ادیشن Galaxy Watch Active 2 برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده که یک نسخه با طراحی زیباتر نسبت به گزینه استاندارد است و در بحث مشخصات تفاوتی ندارد. با بروزنیوز همراه باشید.

سامسونگ ساعت Galaxy Watch Active 2 را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. ساعتی که از طراحی دوار برخوردار بوده و نمایشگر کم حاشیه و جذابی نسبت به نسل اول دارد. به تازگی این شرکت تصمیم گرفت یک نسخه منحصربفرد را به نام Galaxy Watch Active 2 Golf Edition معرفی کند.

البته در کنار آن نسخه آلومینیومی Watch Active 2 نیز رونمایی شد. برخی از ویژگی خاص Galaxy Watch Active 2 Golf Edition، سیستم فاصله پرتاپ توپ گلف که داده ۴۰ هزار زمین گلف درجهان را دربرمی‌گیرد، با بند منحصربفرد و رنگ ترکیبی اشاره کرد.

ساعت Galaxy Watch Active 2 Golf Edition سامسونگ

 

این ساعت در دو نسخه ۴۴ و ۴۰ میلیمتری با بند اسپرت صورتی/سفید و سورمه ای/سبز عرضه خواهد شد. البته قاب نسخه صورتی/سفید، رزطلایی بوده و نسخه تیره از قاب مشکی برخوردار است. Galaxy Watch Active 2 Golf Edition از بند بسیار سبکی برخوردار بوده و تجربه کاربری راحتی می‌توان با آن داشت.

نسخه ۴۰ میلیمتری این ساعت ۲۹۵ دلار قیمت داشته و نسخه ۴۴ میلیمتری با قیمت ۳۲۳ دلار راهی بازار خواهد شد. انتظار داریم این ساعت در ایالات متحده و اروپا نیز به فروش برسد. مدل آلومینیومی که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند، شامل دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری شده که در رنگ صورتی طلایی، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *