اضافه کردن view image در جستجوی تصاویر گوگل

آموزش اضافه کردن گزینه View Image در مرورگر کروم با استفاده از افزونه

اگر از جستجوی گوگل استفاده می کنید و اخبار چند روز گذشته در خصوص موتور جستجوی گوگل و بخش تصویریش اش را دنبال کرده باشیدف حتما متوجه آن شده اید که این شرکت در یک اقدام عجیب و بدون اطلاع رسانی پیشین گزینه نمایش تصویر (view image) در بخش جستجوی تصویری خود را حذف کرده استف در این مطلب برای شما کاربران گرامی سایت راه حلی برای رفع این مشکل را بازگو میکنیم، با ما در ادامه همراه باشید.

پس از حذف این قابلیت کاربردی که به گفته شرکت گوگل به دلیل رعایت هرچه بیشتر قانون کپی رایت بوده است، کاربران بیشماری از این اقدام عجیب این غول دنیای وب ابراز نارضایتی کرده اند، حال روش های گوناگونی توسط کاربران در فضای مجازی دست به دست شده است، یکی از آنها راست کلیک روی تصویر باز شده مورد نظر و کلیک روی گزینه view image است، روش دیگر کمی تخصصی و با استفاده از تنظیمات صفحه می باشد.

افزونه view image در گوگل کروم
افزونه view image در گوگل کروم

اما این روش همه چیز را به حالت قبل باز میگرداند و همان شکل و شمایل پیشین را برای شما به نمایش در می آورد. البته این اولین بار نیست که گوگل در جستجوی تصاویر محدودیت ایجاد می کند، چندی پیش نیز تصاویر پولی سایت های شاتر استاک را از جستجوی خود حذف کرده است. اما حالا با حذف شدن این گزینه کاربران زیادی برای دریافت تصاویر به سختی افتاده اند و مانند همیشه توسعه دهندگان این مشکل را با انتشار افزونه ای حل کرده اند.
با نصب کردن این افزونه در مرورگر کروم به راحتی قادر خواهید بود گزینه view image را در جستجوی google image مشاهده و فعال نمایید و دقت داشته باشید که این افزونه نیاز به نسخه های جدید مرورگر Google chrome دارد و ممکن است روی نسخه های قدیمی این جستجوگر اینترنت نصب نشود، به همین دلیل توصیه می شود که اگر از نسخه های قدیمی استفاده می کنید ابتدا به آخرین نسخه این نرم افزار را ارتقا دهید و سپس اقدام به نصب این افزونه از لینک مندرج در زیر این متن نمایید.

امیدواریم از این آموزش و ترفند کاربردی استفاده لازم را برده باشید و مانند همیشه مارا همراهی کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *