تیزر تبلیغاتی رسمی رونمایی از گلکسی S9

ویدیو رسمی معرفی گلکسی S9 فاش شد

همانظور که در جریان هستید و اخبار بروزنیوز را در این روزا دنبال می کنیدف حتما میدانید که تنها چند ساعت به رونمایی رسمی گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس توسط شرکت سامسونگ باقی مانده است، در تازه ترین این اخبار شاهد درز ویدیوی رسمی معرفی این دو پرچم دار این شرکت هستیم.

با توجه به دیدن این کلیپ که با کیفیت های مختلف می توانید با توجه به سرعت اینترنتان ببینید، ظاهر کامل این گوشی هوشمند فاش شده است و تاییدی بر تمامی شایعاتی است که پیش از این پیرامون این دو تلفن هوشمند منتشر شده بود، حالا که چندساعت بیشتر به معرفی اس ۹ در جریان نمایشگاه جهانی موبایل نمانده است طرفداران سامسونگ با اطلاعات بیشتری به استقبال این این موبایل محبوب و قدرتمند می روند.

در این تیزر رسمی که توسط سامسونگ نیز تایید شده است با عنوان “موبایل، از نو طراحی شده” در فضای مجازی مخصوصا سایت های اشترراک ویدئو مانند یوتیوب منتشر شده است و تعداد زیادی بیننده را نیز به خود جذب کرده است.

در این دیوایس شاهد این موضوع هسیم که برای اولین بار از گشودگی دهانه متغیر لنز بهره می برد، اگرچه بسیاری از مشخصات سخت افزاری آن، تفاوت چندانی نسبت به مدل قبلی خود نکرده است.

اگر کمی صبور باشید به جای دیدن ویدئوهایی که در فضای مجازی منتشر می شود، شاهد رونمایی رسمی آن در چند ساعت دیگر در سال نمایشگاه MWC 2018 توسط سامسونگ خواهیم بود که لحظه به لحظه این همایش بزرگ و سالانه موبایل را در بروزنیوز برای شما کاربران گرامی پوشش خواهیم داد و امیدواریم که بتوانیم یک اخبار متفاوت به همراه جذابیت را برای شما عزیزان سریع تر از تمامی سایت های مشابه اطلاع رسانی نماییم. با بروزنیوز همیشه بروز باشید.

در پایان نیز برای دسترسی راحتر روی تلفن همراه هوشمند خود می توانید ما در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *