نوکیا ۸ پرو با پردازنده ۸۴۵ کوالکام در حال توسعه است

HMD گلوبال قصد دارد تا گوشی هوشمند جدیدی با نام نوکیا ۷ پلاس را در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی کند. اگر گزارشات اخیر درست باشند این تنها دستگاهی از نوکیا نیست که اخیر مشغول توسعه و تکمیل آن بود باشد. این گزارش بیان میکند که در خط تولید نوکیا دستگاهی به نام “نوکیا ۸ پرو” وجود دارد که توسط پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام تغذیه می شود. این دستگاه برای حضور در سال ۲۰۱۸ آماده شده است.

برطبق گزارش نوکیا ۸ پرو یکی از اولین پرچمداران است که نوکیا در سال جاری منتشر می کند و گفته می شود در ماه اوت یا سپتامبر ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. بنابراین نباید برای دیدن این گوشی در هفته آینده و در نمایشگاه MWC 2018 نتظار بکشیم. در حالی که شایعاتی در مورد یک دستگاه پرچمدار دیگر از HMD گلوبال به نام نوکیا ۱۰ وجود دارد، در این گزارش بیان می شود که نوکیا ۸ پرو در واقع همان دستگاهی است که قبلا در شایعات به عنوان نوکیا ۱۰ شناخته شده بود.

نوکیا 8 پروواژه “Pro” در نام دستگاه و همچنین وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ آشکار می سازد که با یک دستگاه پرچمدار و با ویژگی هایی در سطح یک پرچمدار مواجه هستیم. بر اساس این موارد ممکن است با این گوشی همان دستگاهی بشد که دارای دوربیم ماژولار با چند لنز در پشت سیستم باشد که شایعاتی در مورد آن به گوش رسیده بود.البته هنوز برای بیان این احتمالات بسیار زود است.

طرح مشخصی از دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده و نشان می دهد که حسگر اثر انگشت در زیر دوربین در پشت قرار دارد، همچنین احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه دارای نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸:۹ باشد. HMD گلوبال که تولید محصولات با نام نوکیا را در دست دارد هنوز هیچ اظهار نظری در این رابطه نکرده است و دستگاه با نام نوکیا ۸ را تایید نمی کند. باید منتظر ماند و دید آیا این محصول پا به بازار های دنیا میگذرد یا در حد همین شایعه باقی می ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *