بازی هیجان انگیز Ghost Pop

بازی Ghost Pop

گیم موبایل Ghost Pop خالق آن PlaySide Studios آن را در سبک آرکید معرفی کرده است و به علت گیم پلی مبتکرانه که دارد، خیلی سرگرم‌کننده و مهیج است. قسمت توسعه و بهینه‌سازی بازی، عامل دیگری است که اندروید و آیفون این بازی را جزء بازی‌های اعتیادآور می‌دانند. چنانچه از علاقه مندان به این سبک از بازی هستید و تمایل دارید از که یک بازی متمایز لذت ببرید، خاطرجمع باشید که Ghost Pop مایوستان نمی کند.

game

روند بازی Ghost Pop

از همان ثانیه نخست که بازی Ghost Pop را شروع می کنید، متوجه گیرایی گیم پلی آن می شوید و ولو در همان مرحله نخست، قدرت رها کردن آن را نخواهید داشت. تولیدکننده گان دگرگونی های اندکی را در تجربه این گیم پلی، در قیاس با آثار متشابه معرفی کرده‌اند که لذت تجربه این game را دوبرابر کرده است و دیگر احساس تکراری بودن، مانند مابقی آثار آرکید را ندارد. این دگرگونی ها به این‌ شکل است که دیگه هر سری از همان ابتدای، game را آغاز نمی کنید و منحصرا با یک اثر رکوردی رودررو نیستید. بازی در ابعاد گوناگون، چک‌پوینت دارد که وضعیت حل شما را save می‌کنند و در سری های آتی، قادرید از همان جا آغاز کنید. این چک‌پوینت‌ها این توانایی را به وجود می آورند که سطح های ساده و ابتدایی game، دوباره تکرار نشوند و فقط جهت چند سری کوتاه، آن ها را تجربه کنید. در مسافت های طولانی تر، game چالش خیلی سخت‌تری به خود می گیرد و خواهید دید که خیلی هم کار ساده ای نیست. شخصیت اصلی game در یک مرداب وحشتناک وجود دارد و فقط سلاحش یک چراغ قوه است. مرداب پر از ارواح متعدد با قابلیت های بی همتا است که به‌ سوی شما حرکت می‌کنند. بایستی با این چراغ قوه آن ها را نشانه بگیرید و همه‌ آنها را از بین ببرید. هر چه قدر که راه بیش تری را در مرداب طی کنید، امتیاز بیشتری به دست می آورید. و فراموش نکنید که چراغ قوه، باتری معیینی دارد که پی در پی پر و خالی می شود. چنانچه به شکل دائم آن را روشن نگهدارید، باتری تمام می‌شود و اقبالی درمقابل ارواح نخواهید داشت.

در تشریح گرافیک Ghost Pop، همین کفایت می کند که طراحی متشابهی با آثار رایج آرکید دارد. بازی شامل تعدادی منو است که درجه بندی آنلاین و توانایی های ارتقای قسمت های متعدد، جزء آن ها هستند. قسمت توسعه بازی گوناگونی جذابی دارد و قادرید شخصیت اصلی بازی و چراغ قوه‌ او را توسعه دهید. چراغ قوه ها نور متمایزی دارند و قادرند جلوه های مخصوصی داشته باشند. نکته مهم این قسمت، در رایگان بودن آن است و آن ها پس از گذشتن از هر چک پوینت، به شکل اتوماتیک فعال می شوند. چراغ قوه حاوی ۴ توانایی اصلی است که قادرید آن ها را بهینه‌سازی کنید و قدرت هر کدام را افزون تر کنید. این ۴ خصوصیت، مقدار عمر باتری، نشانه گیری، طول برد و مقدار آسیب هستند که ولو قادرید در طی انجام بازی هم آن ها را توسعه دهید. با کشتن ارواح، سکه جایزه می گیرید و قادرید با آن ها، به بالا بردن توانایی های چراغ قوه خود بپردازید. تولید کننده گان در این عرصه خیلی خوب کار کرده‌اند و به حد مورد نیاز محرک ادامه دادن را به بازیکن داده‌اند.

در طی راه توانایی های متعددی جهت شخصیت اصلی active می‌شود و ریتم اکشن بازی را برق آسا و سریع می‌کند. از زمره این توانایی ها، عمر بی اندازه باتری و برد طولانی تر نور چراغ قوه است که حقیقتا جذابیت بسیاری را در چند ثانیه به بازی می دهد. فراموش نکنید  که ارواح دارای توانایی مخفی کاری هستند و از مکانی به سوی شما نزدیک می‌شوند که به فکرتان هم نمی رسد. چه بسا این پروسه در ابعاد ابتدایی صدق نمی کند و فقط با گذراندن مرحله های نخستین جلوه بیش تری پیدا می کند. در شروع بازی فقط بایستی توجه تان به جلو باشد، ولی با حرفه‌ای تر شدن، می بینید که احتیاج به چرخش ۳۶۰ درجه‌ای چراغ‌قوه خواهید داشت و بایستی سرعت عمل خیلی بالایی در این عرصه داشته باشید. اچیومنت‌های بازی، کامل و بی همتایی طراحی شده‌اند و شما به صورت مداوم جایزه هایی را از بازی به دست می آورید. هر چه قدر که بالانس بیش تری را در توسعه ی توانایی های چراغ قوه مدنظر داشته باشید، موفقیت بیشتری به دست می آورید و قادرید مسیرهای بیش تری را بروید.

کلام آخر

بازی Ghost Pop به خوبی به اثبات می‌ رساند که بازی های ارزشمند از ایده‌های بی آلایش نشئت می‌گیرند و بازیکن چنانچه بی آلایش ترین  گیم پلی موجود را تجربه کند، بیشتر با بازی اخت می‌شود. این اثر فقط به گیم پلی جذابش تکا نکرده و با دارا بودن قسمت های توسعه و بهینه‌سازی مهیج، قادر است شما را به ادامه بازی دعوت کند و شما هم با انگیزه بیش تری تلاش در به دست آوردن قدرت های بیش تر جهت شخصیت اصلی بازی باشید. این بازی را قادرید از پلی استور و اپ استور جهت سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *