به تاخیر افتادن عرضه ی بازی Days Gone

عرضه بازی انحصاری Days Gone

بازی Days Gone یکی از عناوین انحصاری مورد انتظار کنسول پلی استیشن محسوب می شود که برای نخستین بار در طی رویداد نمایشگاه E3 سال میلادی۲۰۱۶ به وسیله ی شرکتکمپانی ژاپنی سونی ارائه شد. این بازی در حال حاضر به دست استودیوی «اس ای آی بند» (SIE Bend Studio) تولید می شود. تاریخ منتشر شدن عنوان انحصاری ترسناک Days Gone عوش شد و با دو ماه در کرد، در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ (اریبهشت ۱۳۹۸) به بازار ارائه می گردد. استودیوی بِند سونی (SIE Bend Studio) مقصود از این دیر کرد را بهبود هر چه بیشتر بخش های گوناگون این بازی عنوان کرده‌ اند.

game

به نظر می آید که تایم زیادی است که دوستداران بازی‌ های سبک وحشت درمورد بازی در حال‌ پیشرفت انحصاری کمپانی سونی به اسم Days Gone با خبر هستند ولی متأسفانه بایستی تا چهار ماه دیگر جهت ارائه ی بازی بردباری بیشتری داشته باشند. همان طور که کمپانی تولید کننده ی این بازی یعنی استودیوی بِند سونی (SIE Bend Studio) اظهار کرده است، بازی انحصاری Days Gone که قرار بود در ماه فوریه سال آتی میلادی (بهمن ۱۳۹۷) نشر داده شود، با دو ماه دیر کرد در آوریل سال آتی (اردیبهشت ۱۳۹۸) به بازار ارائه خواهد شد.

بازی هیجان انگیز و ترسناک Days Gone

Days Gone عنوان جهان آزاد ماجراجویانه‌ ای است که بازی بازان هدایت کننده ی شخصیت موتور سوار قهار به اسم «دیکن سینت جانسنون» (Deacon St.Johnson) را بر عهده می‌ گیرند که او سعی می‌ کند تا از دنیای بیمار گونه و پر از زامبی جان سالم به در ببرد.

تاریخ عرضه بازی انحصاری Days Gone

این بازی به شکل انحصاری جهت کنسول پلی استیشن ۴ (PlayStation 4) در حال تولید است. این عنوان از سال ۲۰۱۵ در حال ارتقاء بوده است و  در حقیقت برنامه ریزی شده بود که امسال ارائه گردد. تولید کنندگان بازی اشاره‌ کرده‌ اند که دیر کرد دو ماه قادر است تایم مناسبی جهت هر چه بهتر شدن رزولوشن بازی مد نظر گرفته شود. بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) تنها جهت کنسول انحصاری سونی نشر داده می‌ شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *