تبلت های تاشو لنوو

کمپانی لنوو

پس از آنکه شایعات گوشی‌های تاشو راه به جایی نبرد، بنظر می‌رسد که شرکت‌ لنوو با همکاری ال‌ جی بدنبال تولید تبلت‌های تاشو و منعطف باشند.

مدتی است که خبرهای ضد و نقیضی درباره تولید گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف توسط شرکت‌های بزرگ فناوری می‌شنویم. در کنار نام‌های بزرگی چون سامسونگ، شرکت‌های کمتر شناخته شده هم درحال ورود به این عرصه هستند. زمانی که حرف از دستگاه‌های با صفحه نمایش منعطف(تاشو) به‌میان می‌آید، اولین گزینه‌ای که به ذهن مخاطب می‌رسد گوشی هوشمند منعطف و تاشو سامسونگ است اما اکنون شرکت‌های دیگری همزمان درحال کار روی همین فناوری هستند. یکی از آن‌ها کمپانی لنوو (Lenovo) است که در گذشته چند طرح مفهومی از گوشی‌های تاشو ارائه داده بود.

تبلت

تبلت با صفحه نمایش تاشو

حال براساس گزارشی که ETNews منتشر کرده است، کمپانی لنوو آمادگی آن را دارد تا این طرح‌های مفهومی را به واقعیت تبدیل کند. در این گزارش عنوان شده که لنوو در همکاری با شرکت ال‌ جی (LG) درحال تولید تبلتی با صفحه نمایش تاشو هستند و قصد دارند که این محصول را برای نیمه‌ دوم سال آماده کنند. هنوز مشخص نیست که این دستگاه با سیستم عامل اندروید (Android) کار می‌کند یا ویندوز(Windows). البته بنظر می‌رسد که نسخه ویندوز محتمل‌تر باشد، چرا که کمپانی لنوو بیشتر به تبلت‌های ویندوزی‌اش شهرت دارد تا تبلت‌های اندرویدی.

ویژگی ها

از دیگر جزئیات این تبلت می‌توان به صفحه نمایش ۱۳ اینچی آن اشاره کرد که وقتی تا می‌شود تقریبا به اندازه یک گوشی موبایل درمی‌آید. البته اطلاعاتی در دست نیست که آیا تبلت تاشو دراین حالت قابلیت‌های استفاده بصورت موبایل را دارد یا خیر، البته اگر قرار باشد که بعنوان موبایل هم استفاده شود آنگاه منطقی‌تر است که مجهز به سیستم عامل اندروید باشد. در هر صورت نظرهای متفاوتی در رابطه با محبوبیت یا ضرورت تبلت‌های تاشو وجود دارد. عده‌ای همین تبلت‌های کنونی را مناسب می‌دانند و عده‌ای هم بدنبال نوآوری‌های بیشتری هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *