فعال سازی live listen در iOS 12

Live Listen

در iOS 12 ویژگی به نام Live Listen اضافه شده است که با استفاده از آن، می‌توان از ایرپاد خود به عنوان یک دستگاه تقویت کننده صدای محیط استفاده کرد. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی و استفاده از این ویژگی در iOS 12 را با هم مرور کنیم.

اگر سمعک‌های سازگار با MFi داشته باشید، قادر خواهید بود که علاوه بر گوش کردن به یک فایل صوتی و یا برقراری تماس با آیفون خود، از آیفون خود به عنوان یک میکروفون ویژه تقویت صدا استفاده کرد.

ایرپاد

نحوه ی عملکرد

شما می‌توانید با روشن کردن این ویژگی، آیفون خود را در نزدیکی فردی که درحال صحبت است قرار داده و حال با استفاده از سمعک‌های خود، صدای تقویت شده فرد موردنظر را در محیط های شلوغ و پرسروصدا بشنوید. درواقع در این حالت، میکروفون آیفون شما، صدای فرد موردنظر را گرفته، تقویت کرده و به سمعک‌های شما ارسال می‌کند.

در iOS 12 ویژگی به نام Live Listen وجود دارد که می‌توان با استفاده از ایرپادهای خود، صدای محیط اطراف خود را تقویت‌شده شنید. درواقع یک ویژگی بسیار عالی برای آن‌دسته از افرادی است که لزوما نیاز به یک سمعک ندارند اما در شرایط سخت و محیط‌های شلوغ، مشکل شنوایی دارند. با بروزنیوز همراه باشید تا نحوه فعال‌سازی این ویژگی را با هم مرور کنیم.

نحوه ی فعال سازی

۱- در ابتدا به مسیر  Settings > Control Center > Customize Controls بروید.

۲- حال روی گزینه Hearing زده و روی علامت + کنار آن ضربه زده و آن را به میانبرهای موجود در صفحه هوم خود اضافه کنید.

از این پس برای استفاده از ویژگی Live Listen می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید:

۱- ابتدا اطمینان حاصل کنید که ایرپادها به آیفون‌تان متصل باشند (بلوتوث تنظیمات خود را چک کنید).

۲- کنترل سنتر آیفون را باز کنید. (در آیفون‌های قدیمی از لبه پایین صفحه نمایش به سمت بالا سوایپ کنید، اما در آیفون ۱۰ از بالای سمت راست صفحه نمایش، به سمت پایین سوایپ کنید.)

۳- روی آیکونی که شبیه یک گوش است و Live Listen نام دارد، ضربه بزنید. حال اگر ایرپادهایتان متصل باشند، صفحه‌ای مشاهده خواهید کرد که میزان سطح صدا را نمایش می‌دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *