Huami و معرفی ساعت هوشمندی شبیه به اپل واچ

Huami زیربرند شیائومی بوده که به تولید ساعت هوشمند و گجت پوشیدنی می پردازد. این شرکت در ایفا ۲۰۱۹ به معرفی ساعت هوشمند Amazfit GTS و Amazfit Stratos 3 پرداخت که مدل نخست طراحی شبیه به اپل واچ سری ۴ داشته و مدل دوم از صفحه نمایش دایره ای بهره می برد.

Amazfit GTS یک ساعت همه جانبه است اما Amazfit Stratos 3 بیشتر برای اهداف ورزشی توسعه یافت. ضخامت مدل نخست به ۹.۵ میلیمتر می رسد و از نمایشگر AMOLED با تراکم ۳۴۱ppi بهره می برد. عمر باتری ۱۴ روزه و ردیابی ضربان قلب ۲۴ ساعته از ویژگی های برجسته این ساعت است. Amazfit GTS از مجموعه کامل ردیاب های تناسب اندام بهره می برد که بیش از ۱۲ حالت ورزشی را دربرمی گیرد. همچنین می توان از ۱۹ ویجت در این ساعت هوشمند استفاده کرد و تجربه خوبی داشت.

همانطور که گفته شد Amazfit Stratos 3  برای اهداف ورزشی توسعه یافت. از این رو چهار کلید فیزیکی روی آن تعبیه شده و از بند سیلیکونی اسپرت هم بهره می برد. Stratos 3 عمر باتری ۱۴ روزه دارد اما با استفاده از جی پی اس این مدت زمان به ۷۰ ساعت می رسد. Huami برای آن که بتواند محصولی جذاب ارائه دهد آن را شبیه به اپل واچ توسعه داد. طراحی ظریف و زیبا که نظر هر فردی را جلب می کند.

متاسفانه خبری از ردیابی خواب نیست و عمر باتری هر دو ساعت کوتاه است. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده و بزودی مشخص می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *