کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Series

کمپانی انویدیا

کمپانی انویدیا طی بیانیه ای اظهار کرد که در ماه سپتامبر، کارت‌ گرافیک نوین ورژن GeForce RTX 20 را ارائه خواهد کرد. گفته می شود که احیانا امکان بهره بردن از آن در لپ تاپ های گیمینگ هم وجود دارد.

کارت گرافیک

کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Series

انویدیا جدیدا اظهار کرد که کارت گرافیکGeForce RTX 2080 Series خود را در تاریخ ۱۰سپتامبر به عنوان قسمتی از سری تورینگ ارائه می کند. اکنون شایعات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد یک مدل قابل حمل از این پردازنده گرافیکی هم ارائه خواهد‌ شد، لذا لپ‌تاپ ها نیز قادرند از آن استفاده کنند.

اخبار انتشار داده شده از wccftech.com بیان می کند که شناسه دستگاهTuring TU104M: 1eab در GitHub انتشار داده شده است. همین طور اعلام شده که این شناسه پردازنده دستگاه به GeForce RTX 2080 Mobile اشاره دارد، که حرف M در آن احتمال دارد به یک مدل قابل حمل اشاره دارد.

چنانچه این شایعه ها درست باشد، نشان می دهد که ما احتمالا در آینده در لپ تاپ های گیمینگ از پردازنده گرافیکی RTX 2080 Mobile بهره خواهیم برد. افرادی که علاقه مند به بازی هستند، نبایستی فناوری بعدی سری ۲۰ انویدیا را از دست دهند.

شایعات اغلب بیان می کنند که پردازنده گرافیکی RTX 2080 از طراحی چیپست Max-Q بهره خواهد برد و احتمال این را می دهد که کارت گرافیک در لپ تاپ های باریک هم قادر باشد قرار بگیرد. این خبر خوبی برای افرادی است که توانایی وجود یک هیولای پرقدرت در یک هیکل ظریف را باور ندارند.

تاریخ عرضه

از آن جایی که همچنان ارائه ی رسمی از سمت انویدیا صورت نگرفته است، جزئیات اغلب از نظر خصوصیات، قیمت گذاری و تاریخ منتشر کردن وجود ندارد. چنانچه شایعات درست باشند، انتظار می‌رود که در سال۲۰۱۹ لپ تاپ های چندگانه گیمینگی را که از این تراشه های گرافیکی در آن بهره برده شده است مشاهده کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *