Galaxy A80 در جولای راهی بازار اروپا می شود

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A80 را در ماه های گذشته به عنوان یک میان رده برجسته معرفی کرد. اسمارتفونی که از مشخصات بزرگی بهره برده و دوربینی با مکانیزم چرخشی برای آن در نظر گرفته شد.

به تازگی برند کره ای مشخص کرده که این دیوایس در ۱۹ جولای سال جاری راهی بازار اروپا خواهد شد. از مشخصات کلیدی Galaxy A80 باید به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ با وضوح ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسلی، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی چندگانه با لنز ۳بعدی و برخی دیگر اشاره کرد.

کسانی که گلکسی A80 را خریداری می کنند از تلفن هوشمند برجسته ای برخوردار خواهند شد که تجربه کاربری خوبی رقم می زند. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و در اختیار مشتریان می گذارد.

هفته گذشته عرضه جهانی گلکسی A80 انجام گرفت اما به تازگی مشخص شد در تاریخ ۱۹ جولای سال جاری باید شاهد عرضه این میان رده منحصربفرد در اروپا باشیم. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *