بازی جدید استودیوی بلوپوینت گیمز الگویی از نظر گرافیکی خواهد بود

هنوز نام بازی جدید استودیوی بوپوینت گیمز (Bluepoint Games) مشخص نشده است ولی به نظر می‎رسد که این بازی تبدیل به الگویی از نظر گرافیکی، در نسل آینده‌ی کنسول‌ها خواهد شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

استودیوی بلوپوینت گیمز در طی این ماه‌های اخیر، اشاراتی مبهم را به بازی جدیدی خود داشته و بازی‌بازان هم‌چنان در حال ارائه‌ی حدس و گمان‌هایی درباره‌ی آن هستند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی‌های Demon’s Soul و Metal Gear Solid 1 نیز از جمله‌ی آن‌ها محسوب می‌شوند.

اما به تازگی استودیوی بلوپوینت گیمز بیانیه‌ی جدیدی را در وب‌سایت رسمی خود صادر کرده و بازی جدید خود را الگویی از نظر گرافیکی برای نسل آینده خوانده است. آن‌ها در این بیانیه توضیحاتی را درباره‌ی پروژه‌های خود ارائه کردند که Shadow of the Colossus Remake و Uncharted: The Nathan Drake Collection از جمله‌ی آن‌ها محسوب شده و در کنار آن، موضوع یاد شده را به میان آوردند.

همچنین این بازی تاکنون بزرگترین پروژه‌ی آن‌ها محسوب شده و قطعا بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی آن هستند. همچنین به نظر می‌رسد که این بازی همراه با کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شده و بسیاری از بازی‌بازان نیز بازه‌ی زمانی انتشار آن را اواخر ۲۰۲۰ میلادی می‌دانند. به هرحال آن‌ها با انتشار بازسازی‌های موفقی، خود را به خوبی در میان توسعه‌دهندگان اثبات کردند و با این تفاسیر، پروژه‌ی آینده‌ی آن‌ها از مورد انتظارترین‌های سال جاری محسوب می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

6 دیدگاه در “بازی جدید استودیوی بلوپوینت گیمز الگویی از نظر گرافیکی خواهد بود

یعنی اگهmgs1 رو ریمیک کنن…من دیگه چی میخوام؟باور کنید هر وقت خواستمmgs1 رو بازی کنم،نتونستم و همون اولا ولش کردم.امیدوارمmgs1باشه.

شپرد MGS تو دنیای گیم مثل هفت سامورائی تو فیلما میمونه. وقتی تجربش کنی تازه میشه بهت گفت یه گیمر هاردکور درجه یک :))

راستش من اسم خودمو هاردکور نمیزارم.ازبازیای هاردکورهم بیزارم.mgsهم نسخه۳و۵ رو تمام کردم و۵ بهترین بازی عمرمه.ولی این یکش انصافا خیلی رو مخه ثانیه به ثانیه میمیرم. (:boredom:)

نایس MGS 5 از لحاظ گیمپلی Perfect. گیم پلی رو به بهترین حالت خودش رسوند ولی متاسفانه جهان کار نشده ی بازی و داستان نصفه نیمش بهش ضربه زد. دیگه ۳ رم رفتی که… راحت باش به خودت بگو هاردکور ;] البته شوخی میکنما … هاردکور بودن به mgs نیست ولی خوبه که یه پلیری که وقتشو رو گیم زیاد میزاره.. MGS رو که این همه گیم ازش الگو گرفتنو تجربه کنه.

۱

آخ گفتی این لعنتی چه گیمپلی داره…هیچوقت واسه من یکی گیمپلیش خسته کننده نمیشه.تاحالا۴ بار تمامش کردم.باورتون میشه دفعه اولی که تمومش کردم(۱۰۰درصد)۶۰۰ساعت طول کشید…دم‌کوجیما گرم با این فانتوم پینش.

۱

واقعا درک درستی ازش داری بیگ لایک

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *