اپل ضربان قلب صاحبان اپل واچ را مورد مطالعه قرار می دهد

در ماه نوامبر (آبان) اپل از کسانی که از ساعت هوشمند این شرکت استفاده می کردند سوال کرد که آیا مایل هستند در مطالعه ای با عنوان مطالعات قلب اپل که توسط اپل و بخش سلامت دانشگاه استنفورد شکل گرفته همکاری داشته باشند.

اپل آزمایش می کند تا ببیند آیا سنسورهای ساعت اپل می توانند ریتم های قلب نامنظم را تشخیص دهند

اکنون اپل آغاز مطالعات خود را به افرادی که به این درخواست جواب مثبت داد بودن که اطلاع داده است. اپل برای این مطالعه اپلیکیشن مطالعه قلب  را ارائه داده است که افرادی که در این مطالعه مشارکت می کنند باید تأیید کنند که قادر به خواندن و نوشتن انگلیسی می باشد و تأیید کنند که از مشکلاتی از جمله فیبریلاسیون دهلیزی (شایع ترین نوع آریتمی قلبی)، فلوتر دهلیزی (نوعی آریتمی است که در دهلیز قلب رخ می‌دهد) رنج نمی برند و در عین حال از داروهای رقیق کننده خون از جمله کمادین (وارفارین)، پاراداکسا (دابیگاتران)، زارلتو (ریواروکسابان)، الیکوییس (آپیکسابان) و ساوایسا (ادوکسابان) استفاده نمی کنند.

در صورتی که همه شرایط اعلامی را داشته باشند ایمیلی از طرف اپل ارسال می شود، سندی تحت عنوان «رضایت آگاهانه» به همراه اطلاعاتی مرتبط با قوانین حریم خصوصی «قانون انتقال و پاسخ گویی الکترونیک بیمه سلامت» (HIPPA) را دریافت می کنند.

انتظار می رود داده های این تحقیق توسط اپل به منظور توسعه یک محصول جدید مورد استفاده قرار گیرد. در مدارک رضایت، اپل گفته شده برخی از داده ها می تواند به تعیین اینکه  آیا حسگر ها قادر به تشخیص ریتم های نامنظم قلب هستند یا خیر، کمک کند. هر محصول جدیدی که داده ها برای آن استخراج می شود، می تواند زودتر از آنچه شما فکر می کنید معرفی شود.  اپل و سازمان غذا و دارو قراردادی امضا کردن که به اپل اجازه می دهد تا بخشی از برنامه ای باشد که اجازه می دهد تا سازمان غذا و دارو تأیید دستگاه های خاص از طریق اداره نظارتی را تسریع کند.

اپل همچنین در حال کار روی روشی غیر تهاجمی برای اندازه گیری قند خون از طریق حسگرهای اپل واچ است. در ماه دسامبر ۲۰۱۷ (آذر) اپل اعلام کرده بود که یک سال دیگر تا ارائه این فناوری فاصله دارد.در حال حاضر برای مشخص کردن میزان قند خون از طریق نمونه برداری خون به وسیله قلم های مخصوصی از سر انگشتان می شود، نمونه خون بر روی نوار تست قرار می گیرد که به درون گلوکزومتر وارد می شود و پس از آن، میزان  قند خون روی یک صفحه نمایش داده می شود. در صورت عرضه این تکنولوژی در ساعت های اپل، به میزان زیادی از هزینه های مورد نیاز برای تشخیص میزان قند خون بیماران مبتلا دیابت کاسته خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • پوشیدنی
  • اپل ضربان قلب صاحبان اپل واچ را مورد مطالعه قرار می دهد