۶۰ میلیون کاربر پولی برای اپل موزیک

اپل موزیک، یکی از سرویس های مشهور پخش و فروش موسیقی می باشد که با داشتن زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، توانسته است که همواره سیر صعودی را داشته باشد. این سرویس اخیرا در بخش مشترکان پولی به رکوردی جدید دست پیدا کرده است که براساس ادعای نشریه فرانسوی Numerama، اپل موزیک هم اکنون بیش از ۶۰ میلیون کاربر پولی از تمامی نقاط جهان دارد. این درحالی می باشد که آخرین آمارهای ارائه شده در رابطه با کاربرانی که برای این استفاده از این سرویس پول پرداخته می کنند به دلی ماه ۹۷ بر می گردد. در آن زمان اپل اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر پولی را توانسته است که جذب کند.

در زمینه پخش و استرمینگ موزیک یک رقیب سخت و نام آشنا به نام اسپاتیفای را در مقابل خود می بیند که همواره با ارائه محصولات و خدمات مناسب در حال افزایش تعداد کاربران بوده است. اگرچه عدد ۶۰ میلیونی اپل موزیک در مقابل رقم ۱۰۰ میلیون کاربر پولی اسپاتیفای اختلاف زیادی را نشان می دهد، با این حال اما گفته میشود که در آمریکا بازار از آن اپل بوده و این شرکت اسپاتیفای را از نظر تعداد کاربران پولی پشت سر گذاشته است.

اما کیو، با انجام مصاحبه ای بیان کرده است که سرویس موزیک اپل در میان کاربران اندرویدی حرفی برای گفتن نداشته و می توان محبوب ترین سرویس استریم در اکوسیستم اپل دانست.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *