مدیر عامل هواوی اعلام کرد تحریم‌های آمریکا هیچ اثری بر روی محصولات ما نگذاشته است

مدیر اجرایی کمپانی هواوی به تازگی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که دولت آمریکا برای این کمپانی قائل شده تنها از سرعت رشد این کمپانی کاسته و هیچ‌گونه اثری بر روی محصولات آن نگذاشته است.

خبرگذاری ژاپنی به نام Nikkei Asian Review با مدیر اجرائی کمپانی هواوی، رن ژنگفی به تازگی مصاحبه داشته که او در جریان این مصاحبه گفته است که دولت آمریکا بر روی محصولات این شرکت چینی محدودیت‌ها و تحریم‌هایی را اعمال نموده است که این تحریم‌ها و محدودیت‌ها در نتیجه موجب کاهش رشد و درآمد کمپانی هواوی آن هم به میزان خیلی کم می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌های رن ژنگفی، این احتمال وجود دارد که تحریم‌ها و محدودیت‌های دولت آمریکا بر روی محصولات کمپانی هواوی موجب کاهش ۲۰ درصدی درآمد سالانه این کمپانی شود.

اما مثل اینکه آمریکا در زمینه اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های بیشتر بر روی محصولات کمپانی هواوی، جور دیگری فکر می‌کند چراکه واشنگتن به تازگی نام شرکت هواوی را در فهرست سیاه تجاری قرار داده و معتقد است که این اقدام می‌تواند شرکت هواوی را فلج کرده و از پای درآورد. البته این اقدام واشنگتن نیز با بازخورد خیلی تندی از سوی دولت چین روبه‌رو شده است به‌گونه‌ای که چین تصمیم دارد از تدابیر جدیدی برای محافظت از شرکت‌های خود در برابر تحریم‌های آمریکا استفاده کند.

البته نمی‌توان گفت که خیال دولت آمریکا با اعمال چنین تحریم‌هایی بر روی محصولات شرکت هواوی راحت شده است چراکه نگرانی‌های آمریکا برای جاسوسی دولت چین با استفاده از گوشی‌های هوشمند و همچنین تجهیزات شبکه کمپانی هواوی پس از اعمال تحریم‌های جدید دو چندان شده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • مدیر عامل هواوی اعلام کرد تحریم‌های آمریکا هیچ اثری بر روی محصولات ما نگذاشته است