عملکرد بزرگ کایرین ۸۱۰ هوآوی در تست ها

شرکت هواوی چند روز قبل گوشی نوا ۵ را با تراشه Kirin 810 به بازار معرفی کرد. در بنچمارک آنتوتو این دستگاه حضور داشت. شرکت هواوی به تازگی گوشی نوا ۵ سری جدید خود را به کاربران معرفی کرد. در این محصول تراشه کایرین ۸۱۰ کار گذاشته شده و نسبت به تراشه کایرین ۷۱۰ جدیدتر است و در بنچمارک آنتوتو نیز حضور داشت.

این تراشه نسبت به کایرین ۷۱۰ و اسنپدراگون ۷۳۰ کارایی و عملکرد بهتری دارد. گوشی نوا ۵ با این تراشه امتیاز ۲۳۷ را در بنچمارک آنتوتو کسب کرد و بنابراین مشخص می شود که نسبت به تراشه اسنپدراگون ۷۳۰، ۱۳ درصد کارایی بهتری دارد و توانست که امتیاز ۲۱۰ را در بنچمارک آنتوتو کسب کند.

مشخص شده که عملکرد این پردازنده در کایرین ۷۱۰، ۷۰ درصد بهبود یافته است. در واقع پردازنده گرافیکی تراشه بهبود یافته است. مشخص شده که نسبت به کایرین ۷۱۰، سه برابر عملکرد بهتری دارد و ۲۵ درصد نیز نسبت به اسنپدراگون ۷۳۰، نیز عملکرد و کارایی بهتری را نشان می دهد.

اندازه صفحه نمایش ۳۹/۶ اینج و با فناوری اولد عرضه می شود و رزولوشن صفحه نمایش نیز فول اچ دی است. سیستم عامل اندروید پای در این گوشی به کار گرفته شده است. حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ گیگ برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. دوربین چهارگانه در پنل پشتی به چشم می خورد و با سنسورهای ۲، ۲، ۱۶ و ۴۸ تصویربرداری و فیلمبرداری می کند.

یک حفره درون صفحه نمایشی در این گوشی به کار رفته است. صفحه نمایش نوا ۵ و نوا ۵ پرو به صورت برش قطره ای است و مانند گوشی P20 صفحه نمایش بزرگ تری دارد. در گوشی نوا ۵ پرو یک دوربین ۴ گانه کار گذاشته شده است. دوربین سلفی این دستگاه ۳۲ مگا پیکسل بوده ، پورت USB-C کار گذاشته شده، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بوده  بلوتوث نسخه ۵ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که با ۴۰ وات سریع شارژ می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *