رونمایی HMD از گوشی هوشمند نوکیا ۲.۲

شرکت HMD یکی از شرکای اصلی نوکیا در تولید گوشی های هوشمند اندرویدی آن است. در این بین برند فنلاندی به معرفی مدل اقتصادی جدیدی پرداخت که نوکیا ۲.۲ نام دارد و با سیستم عامل اندروید وان همراست.

نوکیا ۲.۲ یک مدل رده پایه بوده و طراحی بروزرسانی شده ای برای آن در نظر گرفته شد. از مشخصات اصلی این دیوایس باید به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی HD+ IPS با وضوح ۷۲۰ پیکسلی، طراحی نمایشگر قطره ای، پردازنده چهار هسته ای Helio A22 مدیاتک، حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۱۶ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۹.۱ پای اشاره کرد.

همچنین با وجود اسلات کارت میکرو اس دی می توان حافظه داخلی نوکیا ۲.۲ را افزایش داد. از مشخصات دیگر این دیوایس باید به بلوتوث ۴.۲، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

نوکیا ۲.۲ قرار است با قیمت ۱۰۰ دلار برای نسخه ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به فروش می رسد. نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم نیز با قیمت ۱۱۵ دلار راهی بازار می شود.

شایان ذکر است که HMD قصد دارد محصول جدید را در ۱۱ ژوئن راهی بازار چین و هند کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *