رونمایی ایسوس از محصول گیمینگ در آینده نزدیک

ایسوس یکی از شرکت های مشهور دنیای تکنولوژی است که همواره با طراحی و ساخت محصولات باکیفیت توانسته است که طرفداران خود را پیدا کند. این شرکت چندسالی است که به صورت فعال در بازار گوش های هوشمند نیز فعال شده و اقدام به معرفی مدل های مختلف کرده است. راگ فون یکی از مدل های گیمینگ ایسوس می باشد که در حدود یک سال پیش و با مشخصات فوق العاده ای معرفی شد. اکنون پس از گذشت این مدت خبرهایی از ارائه نسل دوم این گوشی هوشمند منتشر شده است.

در هفته های اخیر گزارش هایی مبنی بر معرفی گوشی هوشمند Rog Phone 2 در رسانه های مختلف پخش می شد که اغلب دارای منابعی غیر قابل اطمینان بودند. اما امروز این شرکت تایوانی با ارائه یک پوستر در شبکه اجتماعی Wibo، شایعاتی را که در این باره در حال انتشار بودند را تایید کرد. ایسوس به صورت رسمی اعلام کرده است که راگ فون ۲ در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹ برابر ۱ مرداد ۱۳۹۸ معرفی خواهد کرد. شایان به ذکر است که این گوشی تا به این لحظه موفق به کسب تاییدیه ۳C نیز شده و براساس اطلاعات ثبت شده در این تاییدیه می توان بیان کرد که راگ فون ۲ از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می کند.

ایسوس راگ فون، دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع AMOLED می باشد که وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می کند. این نمایشگر که حدود ۷۶ درصد از پنل جلویی را پوشش داده است، توسط یک محافظ شیشه ای گوریلا ۶ در برابر اجسام مقاوم شده و البته ایسوس از پنل پشتی دستگاه نیز با یک گوریلا گلس ۵ محافظت کرده است. راگ فون به یک تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام به منظور پردازش اطلاعات منتشر شده که از نوع ۱۰ نانومتری و دارای ۸ هسته می باشد. در کنار این پردازنده از یک پردازنده گرافیکی Adreno 630 هم برای پردازش اعمال گرافیکی کمک گرفته شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *