انتشار تصاویر گلکسی بوک اس سامسونگ

شرکت سامسونگ در تلاش است تا تنوع بزرگی به محصولات خود ببخشد. از این رو در بحث دیجیتال شاهد عرضه مدل های متنوعی از قبیل تبلت، تلفن هوشمند، گجت پوشیدنی و برخی دیگر هستیم. اگرچه این کمپانی کره ای به تولید لپ تاپ هم می پردازد، اما به نظر می رسد بزودی از یک مدل جدید که می تواند رقیب جدی سری سرفیس مایکروسافت باشد، رونمایی کند. به تازگی تصاویر این لپ تاپ که به عنوان گلکسی بوک اس شناخته می شود، در فضای اینترنت آشکار شد. همانطور که از تصاویر پیداست، Galaxy Book S سامسونگ لپ تاپی باریک و کم وزن به نظر رسیده که با سرفیس لپ تاپ و مک بوک ایر اپل رقبا می کند.

در تصاویر هیچ سنسور اثرانگشتی روی دستگاه مشاهده نمی شود و احتمالا سامسونگ سنسور IR را برای احراز هویت از طریق ویندوز هلو به کار می گیرد. همچنین این تبلت دارای درگاه USB-C است و درگاه بیشتری در قسمت کناری آن به جز کانکتور شارژر مشاهده نمی شود. پیشتر گزارش هایی منتشر شده و که به مشخصات گلکسی بوک اس اشاره می کرد. اگر گزارش های قبلی صحت داشته باشد، گلکسی بوک اس از مشخصات معمولی بهره می برد و یک مدل رده بالا نیست. برخلاف طراحی باکیفیت، بعید به نظر می رسد مشخصه سخت افزاری بزرگی را دربرگیرد.

اطلاعات کافی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و از این رو باید منتظر اخبار موثق و دقیقی منتظر ماند. تا به حال شایعات محدودی منتشر شده اما نمی توان به هر اطلاعات موجودی بسنده کرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *