گوگل، هواوی را تحریم کرد

شرکت گوگل، هواوی را تحریم کرد و این شرکت چینی در رابطه با تحریم گوگل، یک بیانیه رسمی را منتشر کرده است. شرکت هواوی در زمینه رشد و توسعه اندروید در جهان نقش ارزنده ای ایفا می کند. شرکت هواوی در سطح جهان شرکای تجاری بسیاری دارد که در زمینه رشد و توسعه اندروید نقش قابل توجهی دارند و برای کاربران نیز  مفید هستند.

برنامه هواوی این است که همه بروزررسانی ها را برای همه گوشی های اندرویدی جهان ارائه خواهد کرد و خدمات پس از فروش خود را توسعه و گسترش خواهد داد. این سخن در مورد توسعه و فروش محصولات و آرشیوهای انبارها صادق است و شرکت برنامه ریزی کرده که این محصولات هر چه زودتر به دست خریداران برسد.

شرکت هواوی در زمینه توسعه و رشد نرم افزارهای ایمن و پایدار در سطح جهان نقش قابل توجهی دارد و دوست دارد که همه بتوانند از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری این شرکت بهره مند شوند. کاربران شرکت هواوی در سطح جهانی کاربران بسیار زیادی دارد. گوگل در اقدامی نابهنگام، شرکت هواوی را تحریم کرد و بنابراین بروزرسانی اندروید برای کلیه کاربران شرکت هوای از این به بعد ناممکن خواهد بود.

شرکت هواوی تصمیم گرفته که کلیه محصولات خود را در فروشگاه های آنلاین دیگری به فروش برساند و فروشگاه اپلیکیشن گوگل، یوتیوب دیگر محصولات شرک هواوی را عرضه نمی کنند. شرکت هواوی این چنین روزی را پیش بینی کرده بود و بنابراین سیستم عامل منحصر به فرد خود را ایجاد کرده تا کاربران این شرکت بتوانند از این سیستم عامل استفاده کنند. البته شرکت هواوی زمانی را برای معرفی این سیستم عامل مشخص نکرده ولی انتظار می رود که در آینده نزدیک این خواسته شرکت محقق شود.

شرکت هواوی علی رغم تحریم های گوگل، تصمیم گرفته که نرم افزارها و سیستم عامل خود را بروزرسانی  کرده و مشخص شده که تحریم های گوگل هرگز نمی تواند این شرکت را از محقق کردن اهداف خود بازدارد. مهندسان این شرکت تصمیم گرفته اند که نرم افزاری های خود را بروزرسانی کنند تا کاربران بتوانند به جدیدترین و ایمن ترین نرم افزارها دسترسی داشته باشند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *