گوش سونی اکسپریا Ace با صفحه نمایش ۵ اینچی و پروسسور اسنپدراگون ۶۳۰

گوشی سونی اکسپریا Ace رونمایی شد. سنسور اثر انگشت روی فریم قرار دارد. طی سال های اخیر گوشی های کامپکت خیلی کمی به بازار عرضه شده و شاید اگر این روند ادامه داشته باشد، به تدریج این گوشی به دست فراموشی سپرده خواهند شد. شرکت سونی دوست دارد که گوشی های کامپکت را در تعداد گسترده تری به بازار عرضه کند.

شرکت ژاپنی سونی به تازگی یک گوشی کامپکت را رونمایی کرده است که فقط کاربران ژاپنی می توانند آن را خریداری کنند. گوشی اکسپریا Ace فقط در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید و اپراتور Docomo مجری فروش این گوشی است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی با فناوری LCD با رزولوشن فول اچ دی است و به کاربر کمک می می کند. اندازه تصویر ۱۸:۹ است. مانند نسخه های گذشته،صفحه نمایشگر این نوع گوشی، حاشیه های زیادی دارد و دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است و بلندگوهای دوگانه نیز باعث می شود تا موسیقی و اصوات منتشره قدرتمندتر و رساتر باشد.

یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ قدرت این گوشی منحصر به فرد را به رخ می کشد. حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایت و رم ۴ گیگا بایت برای این گوشی مدنظر گرفته شده و حتی می توان با اضافه کردن کارت حافظه خارجی ، ظرفیت ذخیره سازی مدارک دیجیتالی را افزایش داد.

یک دوربین اصلی تکی در پنل پشتی خودنمایی می کند. یک فلاش LED در کنار دوربین قرار دارد و دکمه های تنظیم صدا در بالای گوشی قرار گرفته است. باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت، انرژی این گوشی را تامین می کند و با پورت USB Type-c شارژ می شود. سیستم عامل اندروید پای، جک هدفون ۵/۳ میلی متری و ضد آب و گرد و غبار و تراشه NCF مشخصات سخت افزاری این گوشی است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • گوش سونی اکسپریا Ace با صفحه نمایش ۵ اینچی و پروسسور اسنپدراگون ۶۳۰