گوشی هوشمند V50 ThinQ 5G ال جی ۱۰ می عرضه می شود

شرکت ال جی در MWC 2019 از اولین گوشی هوشمند ۵G خود تحت عنوان V50 ThinQ 5G رونمایی کرد. اسمارتفونی که از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت می گیرد و تراشه گرافیکی Adreno 640 نیز برای آن در نظر گرفته شد.

در حالی که انتظار می رفت کره ای ها بزودی این پرچمدار بی نظیر را روانه بازار کنند، به تازگی مشخص شد تا ۱۰ می نباید انتظار عرضه V50 ThinQ 5G را داشت. شایان ذکر است این دیوایس با پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G نیز برای آن فراهم شد. از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۹.۵:۹ FullVision OLED با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، دوربین اصلی سه گانه ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت و غیره اشاره کرد.

گذشته از آن باید به تراشه صوتی Advanced Hi-Fi Quad DAC از نوع ۳۲ بیتی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، فناوری صدا فراگیر  DTS: X 3D Surround  با اسپیکرهای استریو بوم باکس و چندی دیگر پرداخت.

V50 ThinQ 5G

V50 ThinQ 5G ال جی در راه است

V50 ThinQ 5G دارای ابعاد ۱۵۹*۷۶*۸.۳ میلیمتری بوده و وزنی ۱۸۳ گرمی دارد. این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G، ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵ LE، جی پی اس، ان اف سی، پورت USB Type-C 2.0 یک مدل برجسته است. شایان ذکر است که V50 ThinQ 5G ال جی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری همراه بوده که در آینده نزدیک یعنی همان ۱۰ می عرضه می شود. البته این تاریخ عرضه تنها برای بازار کره جنوبی بوده و مشخص نیست باید شاهد عرضه آن در سایر بازارها بود.

پیش بینی می شود ال جی در آینده نزدیک گوشی های هوشمند بیشتری معرفی کرده و در بازار عرضه دارد. همانطور که می دانید، سال ۲۰۱۹ شرکت ها روی مدل ۵G تمرکز کردند و این کمپانی کره ای یکی از آنهاست.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *