گلکسی نوت ۱۱ با باتری گرافنی عرضه می شود

شرکت سامسونگ در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی کند و سال ۲۰۱۹ نیز محصول نسل جدید خود را رونمایی کرد. با این حال با توجه به اینکهGalaxy Note 10  به تازگی عرضه شده است، احتمال می‌رود که پرچمدار جدید سری S سامسونگ با نامGalaxy S11 ‌ در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود و حاوی یک باتری معمولی باشد.

طبق گفته‌های ایوان بلس، سامسونگ به دنبال به کار گرفتن باتری‌های گرافنی در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ در گوشی‌های هوشمند خود می‌باشد و این بدان معناست که طبق محاسبات، احتمالا ۱۱Galaxy Note  با یک باتری گرافنی وارد بازار شود.

باتری‌های لیتیومی در بالاترین سطح کیفیتی قرار ندارند و سامسونگ امیدوارست که بتواند گوشی‌های هوشمند خود را در سال‌های پیش رو، مجهز به باتری‌های گرافنی کند. طبق گفته‌های ایوان بلس، باتری‌های گرافنی پتانسیل بسیار بالایی داشته و قادرند در نیم ساعت به طور کامل شارژ شوند، اما امروز در بازار گوشی‌های هوشمند هنوز هم جای کار زیادی دارند، به این دلیل که ظرفیتشان هنوز در سطح مناسبی نیست، با این حال قیمت و هزینه‌ی بسیار زیادی داشته و استفاده از آن‌ها ارزان نخواهد بود.

بنابراین اگر نگاهی به سال‌های پیش رو داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که در اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱، احتمال استفاده از باتری‌های گرافنی یا برای سری Galaxy Note 11 اتفاق میافتد یا با یک سال فاصله، برای سری S سامسونگ یعنی Galaxy S12 میسر خواهد شد.

جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *