پایان اپلیکیشن دایرکت در اینستاگرام

به همین زودی اپلیکشن دایرکت را در اینستاگرام غیر فعال خواهد شد و کاربران احتمالا با نرم افزار دیگری به همدیگر پیام های خصوصی را ارسال خواهند کرد. ظاهرا از ماه آینده اپلکیشن دایرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام غیر فعال خواهد شد. البته غیر فعال شدن اپلیکیشن دایرکت به معنای از بین رفتن پیام ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیست و کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن داخل اینستاگرام به همدیگر پیام ارسال کنند.

آقای مت نوارا یکی از تفسیرکنندگان شبکه های اجتماعی و برخی از کاربران این شبکه اجتماعی در فروشگاه پلی استور به این خبر اشاره کرده اند. در حال حاضر عدم فعالیت این اپلیکیشن از ماه آینده به همه کاربران اینستاگرام اطلاع رسانی شده تا از ماه آینده بتوانند از طریق اپلیکیشن دایرکن خود اینستاگرام به همدیگر پیام های خصوصی خود را ارسال کنند.

آقای مت نوارا در توئیت به این خبر اشاره کرده و آن را این چنین توضیح داده است:

اپلیکیشن دایرکت در اینستاگرام غیر فعال خواهد شد.

این اپلیکیشن برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و از آن جایی که  اسنپ چت شبیه بود کارهایی در جهت رفع شباهت به انجام رسید. در ابتدا نسخه بتا اپلیکیشن دایرکت برای کاربران کشورهایی مانند ترکیه، پرتغال، اوروگوئه، ایتالیا و شیلی منتشر و به تدریج عمومی شد و کاربران همه کشورها از آن استفاده کردند.

به گفته یکی ازسخن گویان شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیش دایرکت به نظر کاربران اینستاگرام محبوب است و خیلی از کاربران اکثر اوقات خود را با این اپلیکیشن سپری می کنند و مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام دوست دارند که این نوع اپلیکیشن را بهبود بخشیده تا رضایت کاربران را جلب کنند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *