معرفی اولین ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS

با نگاهی به تصاویر این ساعت متوجه شباهات آن به نسل پنجم ساعت هوشمند فاسیل می‌شوید. این ساعت از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۳۱۰۰ قدرت می‌گیرد و قابلیت‌هایی از جمله؛ سنسور ضربان قلب، GPS و NFC را خواهد داشت.

این ساعت از حافظه رم پایین ۵۱۲ مگابایتی و ۴ گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد و از آنجایی که ساعت‌های با حافظه رم کمتر از یک گیگابایت با این سیستم سازگاری ‌مناسبی ندارند، باید منتظر ماند تا بتوانیم متوجه شویم که قادر است از سیستم‌عامل Wear OS به خوبی پشتیبانی کند یا نه.

جنس بدنه این ساعت هوشمند نایلون و آلومینومی بوده و صفحه‌نمایش آن ۱.۱۹ اینچ و قابش ۴۴ میلی‌متر می‌باشد. این ساعت با واچ فیس‌های مختلفی وارد بازار خواهد شد و قابلیت تحمل فشار آب تا ۳ اتمسفر را خواهد داشت. همچنین باتری که از آن تغذیه می‌کند در ۵۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

ساعت اشاره شده در ماه آبان وارد بازار خواهد شد و شامل رنگ‌های مشکی، زرد و سفید می‌باشد. برای علاقه‌مندان به این ساعت هوشمند خوب است که بدانند این دستگاه حدود ۲۷۵ دلار قیمت‌گذاری شده و در فروشگاه‌ها و سایت اصلی این شرکت قابل خریداری خواهد بود.

برای طرفداران پوما و خریداران محصولات این شرکت، تولید و طراحی یک ساعت هوشمند خبر بسیار خوب و هیجان‌انگیزی است، اما باید تا عرضه آن به بازار جهانی صبر کنیم تا بتوانیم بررسی کنیم که با این مشخصات نه‌چندان عجیب و غریب، در مقابل رقبای خود مانند فیت‌بیت، گارمین و فاسیل چگونه عملکردی خواهد داشت.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • معرفی اولین ساعت هوشمند پوما با سیستم عامل Wear OS