فایرفاکس لوگو خود را تغییر داد

تغییر لوگو فقط مرورگر فایرفاکس را شامل نمی شود بلکه این شرکت در یک حرکت گستره لوگوی تمام محصولات خود را تغییر داده است و برای همه محصولات خود لوگوی جدیدی را طراحی و عرضه کرده است.

تغییر لوگو نشانگر تلاش و کوشش این شرکت نسبت به معرفی خود به عنوان یک شرکت پیشتاز است. تغییرات کمی در آن صورت گرفته و شاید بیشتر به کره زمینی که آتش گرفته شبیه است.

طراحان تغییر  لوگوی فایرفاکس را از ژوئیه سال گذشته معرفی کرده اند. روباهی که کره زمین را دربرگرفته نشانگر محصولات شرکت موزیلا نیست. این لوگوی جدید به لوگوی قبلی شباهتی ندارد و می تواند کاربردهای دیگری هم داشته باشد.

عرضه نسخه اعتباری فایرفاکس در همین راستاست و تا پاییز امسال عرضه خواهد شد.این نسخه نسبت به عادی بهتر عمل می کند. نسخه اعتباری فایرفاکس بهتر بوده و باگ کمی دارد و شرکت های می توانند با پرداخت مبل آن را خریداری کنند. اضافه شدن قابلیت  VPN و ذخیره ابری باعث خاص و ممتاز بود فایر فاکس اعتباری می شود.

فایرفاکس اعتباری ایمن بوده و هکر به سادگی نمی توانند وارد سیستم افراد شده و اطلاعات کاربران را به سرقت ببرند. این فایرفاکس بیشتر برای شرکت های تجاری و تجار و افراد مهم طراحی شده که دوست دارند اطلاعات آن ها محفوظ مانده و در جای دیگر درز نکند.

 منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *