سامسونگ گوشی هوشمند ایکس کاور ۴ را معرفی کرد

سامسونگ این بار در اقدامی شگقت انگیز یک گوشی جان سختی را عرضه کرده است. گوشی گلکسی XCover 4  یک گوشی محکم و جان سختی است که دوام بسیار زیادی دارد. این گوشی برای اولین بار در کشور ایتالیا معرفی شد. استاندارد IP68   و استندارد نظامی MIL STD810 G در آن رعایت شده است. یک گوشی متوسطی است.

اندازه صفحه نمایش ۵ اینچی با فناوری Tofو رزولوشن اچ دی از مشخصات صفحه نمایش این گوشی است. تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ قدرت این گوشی را به رخ می کشد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 در پنل پشتی جاخوش کرده است. کاربران می توانند با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل با گشادگی f/2.2 تصاویر خود را ثبت کنند.

باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند. بدنه گوشی در ابعاد ۹/۱۴۵×۱/۷۳×۷/۹ میلی متر است. سیستم عامل اندروید پای، حافظ داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگ به ذخیره بیشتر اطلاعات در این گوشی کمک خواهد کرد. البته کاربر می تواند کارت حافظه با حجم ذخیره اطلاعات را در گوشی جایگذاری کند. دکمه انحصاری XCover  برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. کاربر می تواند با این دکمه اپلیکیشن مورد نظر خود را فراخوانی کند.

این گوشی با قیمت ۲۹۹۹۹ یورو در ایتالیا به معرض فروش گذاشته خواهد شد. به تدریج مشتریان کشورهای اروپایی می توانند از این گوشی استفاده کنند. مشخص نیست که این گوشی در ایالات متحده آمریکا عرضه شود. نمایشگر؛  IPS LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. رزولوشن  ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل (~۲۹۴ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی(  است. وزن گوشی ۱۷۲ گرم است. دو سیم کارت بوده و شما می توانید تنها از یک سیم کارت هم استفاده کنید.

پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتز بوده، دوربین ۱۳ مگا پیکسل دقت دارد و برای این گوشی یک جک هدفون ۵/۳ میلی متری مدنظر گرفته شده است. حسگرهای شتاب سنج، سنسور مجاورت، قطب نما در این گوشی تعبیه شده است. شبکه GSM / HSPA / LTE در آن به کار رفته است. شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، دو بانده، WiFi Direct، هات اسپات به کار رفته است. بلوتوث v4.2، A2DP، LE است. رادیو اف ام در آن به کار رفته است. رنگ بدنه خاکستری است.

سیستم عامل سیستم عامل اندروید, نسخه ۲.۳ (Gingerbread) و سیستم پیام رسانی SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM, RSS  است. شبکه ۳۵، HSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps  در این گوشی تعبیه شده است. موسسه FCC برای این گوشی مجوزی صادر کرده است. این گوشی بسیار محکم است و تا ۱۷ ساعت می توانید با مخاطب خود صحبت کنید و تا ۷۷ ساعت می توانید آهنگ گوش کنید. بدنه گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار است و به همین دلیل می توان گفت که گوشی با دوام و محکمی است و شما در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *