سامسونگ و بروزرسانی نرم افزار Family Hub یخچال های خود در CES 2020

نمایشگاه CES امسال به کار خود پایان داد و شاهد رونمایی محصولات متنوع دیجیتالی بودیم. در این بین شرکت سامسونگ نسخه جدیدی از Family Hub را اعلام کرده است که در نسل جدید یخچال های این شرکت قرار می گیرد.

Family Hub جدید با پیشرفت های چشمگیری همراه است و ویژگی های AI را برای برنامه ریزی وعده های غذایی شروع می کند. یخچال می تواند “دستور العمل های هوشمند” را بر اساس تنظیمات غذایی شما توصیه کند، بر اساس مواد موجود در یخچال خود ، یک برنامه غذایی تهیه کنید و حتی بر اساس آنچه از دست رفته است، لیست های خرید را ایجاد کنید. برای کمک به این امر ، دوربین های داخلی Family Hub با تشخیص تصویر جدید و هوش مصنوعی ، به روز شده اند ، و آنچه را که درون آن قرار دارد شناسایی و اسکن می کنند.

مانند گذشته ، Family Hub نمایشگر بزرگی را روی درب دارد و ویژگی Family Board به خانواده ها امکان می دهد موسیقی و تصاویر را از طریق صفحه بزرگ به اشتراک بگذارند. با استفاده از این مدل جدید، Family Hub هم اکنون از کلیپ های ویدیویی نیز پشتیبانی می کند. همچنین ویژگی SmartView نیز برای پشتیبانی از فیلم عمودی به روز شده است که به لطف برنامه‌هایی مانند اسنپ چت و اینستاگرام در گوشی های هوشمند یک ویژگی رایج است.

درنهایت، Family Hub اکنون به کاربران اجازه می دهد تا وسایل خانه هوشمند خود را از آشپزخانه کنترل کنند. این بیش از یک هزار محصول سازگار با SmartThings سامسونگ را پشتیبانی می کند ، هر چند که این یک اکوسیستم به خصوص بزرگ نیست. با این وجود ، اگر از دستگاه های سازگار استفاده می کنید ، این ویژگی زندگی در خانه هوشمند شما را راحت می‌سازد. ویجت ویدئویی SmartThings جدید نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید دوربین های امنیتی خود را از طریق یخچال کنترل کنید.

نرم افزار جدید Family Hub از بهار ۲۰۲۰ دردسترس قرار می گیرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • سامسونگ و بروزرسانی نرم افزار Family Hub یخچال های خود در CES 2020