رونمایی لنوو از سیستم های سری Creator

امروز ، Lenovo چندین دستگاه را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد که از جمله باید به Yoga Creator 7 ، IdeaPad Creator 5 و IdeaCentre Creator 5 پرداخت. در پایان بالاتر Yoga Creator 7 است که شامل پردازنده های جدید سری ۱۰ اینتل اینتل و همچنین GPU های Nvidia GeForce با درایور استودیو می شود. با رنگی به نام Dark Moss نیز نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD با قدرت ۱۰۰٪ sRGB که دارای رنگ های سیستم Pantone Matching می باشد ، را شامل می شود. برای صدا ، بلندگوها برای Dolby Atmos تنظیم شده اند.

وزن آن تنها ۴.۱۸ پوند است و ضخامت آن نازک ۰.۶۴ اینچ است. متأسفانه ، Yoga Creator 7 در آمریکای شمالی در دسترس نخواهد بود. هدف قرار دادن هر دو IdeaPad Creator 5 و IdeaCentre Creator 5 کمی اصلی تر است. مانند یوگا ، IdeaPad دارای یک نسل ۱۰-Core i7 ، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD ، پردازنده های گرافیکی Nvidia Geforce با درایور استودیو و موارد دیگر. وزن آن ۴.۸۵ پوند است و بار دیگر به آمریکای شمالی نمی رسد.

IdeaCentre Creator 5 به معنای بی سر و صدا است ، اما شامل Core i9 و Nvidia GeForce RTX 2060 نیز می شود. مانند لپ تاپ ها ، از رنگ Dark Moss بهره می برند. IdeaCentre Creator 5 در اکتبر وارد می شود و از ۱.۰۹۹.۹۹ دلار شروع می شود.

Lenovo همچنین چند مانیتور جدید از جمله Qreator 27 و Lenovo Q27h را معرفی کرد. هر دوی آنها دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی هستند که حالت اول صفحه ۴K 60Hz با حاشیه های باریک و ۹۸٪ DCI-P3 و دومی یک صفحه QHD 75Hz 75Hz با ۹۹٪ Adobe sRGB است. Qreator 27 در ماه مارس با قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار وارد می شود و Q27h در آوریل با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار وارد بازار می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *