رونمایی ایسر از لپ تاپ های گیمینگ Predator Triton 300 و ۵۰۰

در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ شاهد حضور شرکت های بزرگی نظیر ایسوس، ایسر و برخی دیگر بودیم. در این بین برند تایوانی ایسر که در زمینه تولید سیستم های دسکتاپی بسیار شناخته شده است، از دو لپ تاپ گیمینگ حرفه ای Predator Triton 300 و ۵۰۰ رونمایی کرد.

نوت بوک هایی که برای گیمرهای سرسخت طراحی شدند و از خانواده Predator گیمینگ ایسر هستند. در ابتدا به سراغ Triton 300 می رویم که لپ تاپی با ضخامت باریک است و وزن آن کمتر از ۲ کیلوگرم اعلام شد.

در بخش سخت افزار به پردازنده نسل نهمی اینتل Core i7، گرافیک GeForce GTX 1650 انویدیا، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی، دو حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایت، هارد درایو ۲ ترابایتی و غیره مجهز است. پنل صفحه نمایش Triton 300 دارای سایز ۱۵.۶ اینچی Full HD با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی است. مدت زمان تاخیر این نمایشگر تنها به ۳ میلی ثانیه می رسد.

مدل دوم که Triton 500 نام دارد از برخی مشخصات مشابه Triton 300 بهره می برد. در حالی که Triton 300 به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD با نرخ ۱۴۴ هرتزی مجهز است اما نمایشگر Triton 500 با همان مشخصات از نرخ تجدید ۳۰۰ هرتزی بهره می برد.

لپ تاپ Triton 300 با قیمت پایه ۱۲۹۹ یورو از اکتبر عرضه می شود. اما Triton 500 با قیمت ۲۷۹۹ دلار دسامبر سال جاری عرضه می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • رونمایی ایسر از لپ تاپ های گیمینگ Predator Triton 300 و ۵۰۰