درز اطلاعات جدید از گلکسی A91 میان رده سامسونگ

شرکت سامسونگ درصدد است تا بزودی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده خود را رونمایی کند. یکی از آنها گلکسی A91 بوده که به عنوان اسمارتفون رده بالایی شناخته می شود که به پشتیبانی از شبکه ۵G می پردازد و مدل معمولی نیست. در سال ۲۰۲۰ باید شاهد رونمایی چندین میان رده از قبیل Galaxy A11, A21, A31, A41, A51, A61, A71 و چندی دیگر باشیم. البته A81 نیز دیگر مدل این فهرست بوده و در این بین A91 نیز بزودی از راه می رسد.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در گلکسی A91 صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ناچ بهره خواهد گرفت و با قیمتی بیش از ۴۰۰ دلار نیز راهی بازار می شود. به گزارش Droidshout، گلکسی A91 با شماره مدل SM-A915G رویت شده و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه می شود.

گفتنیست که گلکسی A90 نیز با شماره مدل SM-A908B/N/0 در راه است. تاکنون گلکسی A90 توانسته از سوی آژانس های WiFi, Bluetooth SIG و چندی دیگر تاییدیه دریافت کند. بنابراین برای رونمایی A91 تا سال ۲۰۲۰ منتظر ماند.

از مشخصات کلیدی گلکسی A90 آینده باید به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED FHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *