تاریخ فروش آیفون ۱۱ اپل فاش شد

اپل را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های دیجیتالی محسوب کرد. این برند کوپرتینویی هر سال مدل های جدیدی را به سبد محصولاتش می افزاید و سال ۲۰۱۹ نیز چنین خواهد بود.

این کمپانی اخیرا دعوتنامه برگزاری رویداد ماه سپتامبر خود را ارسال کرد. رویدادی که ۱۰ سپتامبر در کوپرتینو و مقر اصلی اپل برگزار می شود. انتظار داریم شرکت اپل در این رویداد برنامه‌ای برای معرفی تلفن های هوشمند آیفون و ساعت هوشمند اپل واچ نسل جدید داشته باشد.  گفته می شود سال جاری شاهد آیفون هایی با عنوان آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس خواهیم بود. اطلاعات دقیقی از مشخصات کلیدی این گوشی های هوشمند فاش نشده اما اخیرا یک منبع نزدیک به اپل بیان کرده که آیفون ۱۱ پرو مکس از قلم پشتیبانی کرده و فناوری شارژ بی سیم دارد.

همچنین در بحث سخت افزاری تمامی مدل ها یکسان هستند. به تازگی مشخص شد آیفون ۱۱ در ۱۳ سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار می گیرد. تاریخ عرضه این گوشی هوشمند نیز ۲۰ سپتامبر امسال خواهد بود.البته تاریخ عرضه احتمالی بوده و دقیقا تایید نشده تا بتوان به آن پی برد. اپل در سال گذشته آیفون XR ، XS و XS Max را با مشخصاتی نسبتا متفاوت از یکدیگر رونمایی کرد. پیدا نیست که مدل های جدید آیا جانشینان نسل فعلی هستند یا اپل می خواهد مدل هایی کاملا جدیدی را معرفی کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *