بی ام و از i4 کانسپت در نمایشگاه ژنو رونمایی می کند

بدون شک شرکت بی ام و یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که در چند سال گذشته تحول اساسی روی محصولاتش به وجود آورد. در این بین طی گزارشی مشخص شد که خودروساز آلمانی مشغول توسعه یک کانسپت جدید از i4 است.

i4 خودرو الکتریکی سدان کامپکت بوده که بزرگتر از i3 است و سدانی مناسب خانواده محسوب می شود. وب سایت BMWBlog گزارش داد که نسخه کانسپت آینده i4 تفاوت کمی در بحث طراحی با نسخه کانسپت خواهد داشت.

گذشته از آن بی ام و بارها اشاره ای به اتومبیل الکتریکی i4 داشته و در نهایت باید بزودی شاهد معرفی مدل کانسپت آن باشیم. i4 قادر است خروجی ۵۲۳ اسب بخاری داشته باشد و در کمتر از ۴ ثانیه نیز به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

گفتنیست این کانسپت به سقف سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت هم می رسد. بی ام و در این مدل باتری ۸۰ کیلووات ساعتی به کار می گیرد که وزنی ۵۰۰ کیلوگرمی خواهد داشت و با یک بار شارژ قادر است مسافت ۶۰۰ کیلومتری را بپیماید. همچنین شارژر سریعی هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو بودیم. طراحی آن ترکیبی از خودروهای سری ۳ و سری ۴ گرن کوپه است. برند باواریایی می خواهد از طراحی اسپرت و جذابی بهره گیرد و جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *