اچ تی سی U11 پلاس و دریافت بروزرسانی اندروید پای

اچ تی سی روز گذشته بسته بروزرسانی را برای پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود عرضه کرده که با دریافت و نصب آن، کاربران می توانند از اندروید پای ۹.۰ استفاده کنند. اما نکته جالب در این باره این می باشد که گوگل اخیر نسخه بتا اندروید Q را نیز به کاربران عرضه کرده، ولی اچ تی سی بعد از مدت ها اندروید پای را به U11 پلاس اضافه کرده است. گفتنی است که این آپدیت در اولین مرحله برای کاربران تایوانی قابل دسترسی بوده و پیش بینی می شود که در طی روزهای آینده تمامی کاربران بتوانند به سرور متصل شوند.

این اتفاق اگرچه خیلی دیر به وقوع پیوست، ولی با این حال جای خوشحالی دارد که HTC گوشی های هوشمند خود را فراموش نکرده است، شما با دانلود و نصب این بسته بروزرسانی می توانید به صورت کلی ظاهر دستگاه را تغییر داده از قابلیت های جدید اندروید پای استفاده کنید. با توجه به بازه زمانی دو ساله پشتیبانی نرم افزاری گوشی های هوشمند توسط شرکت های تولیدکننده، به نظر می رسد که این آخرین آپدیت ارائه شده برای این دستگاه باشد.

اچ تی سی U11 پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۰ اینچی از نوع Super LCD6 می باشد که توانایی ارائه وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. این نمایشگر که توانسته بیش از ۷۸ درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشش دهد، توسط یک لایه شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ محافظت شده و دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ است. اچ تی سی پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود را به یک تراشه ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز کرده که دارای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری می باشد. گفتنی است که این تراشه از ۴ هسته کاریو با فرکانس کاری ۲.۴۵ گیگاهرتز و ۴ هسته کاریو با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز تشکیل شده است.  در کنار این تراشه از یک پردازنده گرافیکی Adreno 540 نیز استفاده شده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *