اوپو میزان بزرگنمایی دیجیتال را در گوشی Oppo Reno ارتقا خواهد داد

کمپانی اوپو در آینده بروزرسانی جذابی را برای گوشی هوشمند Reno 10x Zoom، منتشر خواهد کرد که این بروزرسانی موجب خواهد شد میزان بزرگنمایی دیجیتال در این گوشی هوشمند از ۲۰ به ۶۰ افزایش پیدا کند که واقعا بی‌نظیر است.

اگر بخاطر داشته باشید زمانی که گوشی هوشمند Reno 10x Zoom معرفی شد از قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی ۲۰ برابری برخوردار بود اما اکنون کمپانی تولیدکننده این گوشی هوشمند یعنی کمپانی اوپو قصد دارد یک بروزرسانی جدیدی را برای این دیوایس منتشر کند تا از این طریق میزان بزرگنمایی دیجیتالی این گوشی هوشمند از ۲۰ برابر به ۶۰ برابر ارتقا دهد.

مطمعنا چنین سوالی برای شما هم مطرح شده است که کمپانی اوپو چگونه و با استفاده از چه ترفندی می‌تواند میزان بزرگنمایی دیجیتال را در گوشی هوشمند Reno 10x Zoom از ۲۰ برابر به ۶۰ برابر ارتقا دهد؟ درواقع گوشی هوشمند Reno 10x Zoom از یک لنز پریسکوپی برخوردار بوده که قابلیت افزایش فاصله کانونی تا ۱۳۰ میلی‌متر را دارد علاوه‌بر این از حالت زوم هیبریدی نیز استفاده می‌کند که موجب می‌شود زوم اپتیکال را به ۱۰ برابر برساند سپس با استفاده از زوم دیجیتال به بزرگنمایی فعلی یعنی ۲۰ برابر می‌رسد، اما اکنون که این کمپانی قصد دارد این میزان بزرگنمایی را به ۶۰ برابر افزایش دهد باید فاصله کانونی به ۱۵۶۰ میلی‌متر برسد.

گوشی هوشمند Reno 10x Zoom با دریافت چنین بروزرسانی امکان نگاهی نزدیک به اشیای بسیار دوردست را برای کاربران خود فراهم می‌کند که واقعا بی‌نظیر است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *