اندروید پای برای گلکسی A8s منتشر شد

شرکت سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند جدید خود با نام گلکسی A8s رونمایی کرد. این اسمارتفون از مشخصات برجسته ای بهره می برد و یک مدل میان رده در بین محصولات سامسونگ قلمداد می شود.

به تازگی کره ای ها تصمیم گرفتند آپدیت اندروید ۹.۰ پای را برای این محصول اخیر منتشر کردند. البته نخستین بار چینی ها توانستند به آپدیت دسترسی پیدا کنند و پیش بینی می شود بزودی دردسترس باقی کاربران قرار گیرد.

از مشخصات کلیدی گلکسی A8s سامسونگ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسلی FHD+ IPS LCD، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۲۴/۱۰/۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و چندی دیگر اشاره کرد.

با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، وای فای و سنسور اثرانگشتی در بخش عقب، گلکسی A8s یک مدل قابل توجه است. این گوشی هوشمند در اواخر سال ۲۰۱۸ نیز راهی بازار شد و در ابتدا با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو همراه شده بود.

حال کاربران گلکسی A8s می توانند با دریافت اندروید ۹.۰ پای از رابط کاربری One UI نیز بهره ببرند. شایان ذکر است پس از چینی ها به ترتیب سایر کاربران می توانند این سیستم عامل را دریافت کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *