ریلمی ۵اس اوپو بزودی معرفی و عرضه می شود

Flipkart که یک فروشگاه اینترنتی برجسته در هند است، خبر از معرفی گوشی جدیدی به نام ریلمی ۵ اس، در آینده­ای نه­چندان­دور داد و به ذکر برخی جزئیات آن پرداخت. سایت Flipkart، تاریخ عرضه این گوشی اوپو را ۲۰ نوامبر که مصادف با ۲۹ آبان است اعلام نمود. البته در این تاریخ گوشی دیگری به نام ریلمی ایکس ۲ پرو نیز عرضه خواهد شد.

Flipkart در صفحه ای که به معرفی این گوشی اختصاص داده است، عکسی گذاشته که نشان می­دهد ظاهر ریلمی ۵ اس از لحاظ ظاهری شبیه به ریلمی ۵ است که در اوت معرفی شده بود.

ریلمی ۵ اس دارای حسگر اثرانگشت و دوربین ۴ گانه ۴۸ مگاپیکسلی است و رنگ قسمت پشت آن قرمز است. دوربین این گوشی ارتقا قابل توجهی نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ریلمی ۵ دارد. با اینکه از ۳ گوشی دیگر این گوشی جزئیاتی منتشر نشده، اما انتظار می­رود که یکی از دوربین­ها دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ تای دیگر نیزحسگر ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و تشخیص عمق باشند.

ریلمی بزودی یک میان رده معرفی می کند

در صفحه ای که مربوط به گوشی ریلمی ۵ ایکس در سایت Flipkart است نوشته شده : ” تصاویری فوق العاد ه پرجزئیات که حتی در صورت بزرگنمایی نیز واضح باقی می­مانند. ” این متن احتمالا به طور غیرمستقیم به ما می­فهماند که دیلمی ۵ اس دارای دوربین تله فوتو است؛ اما از آنجا که حسگر تله فوتو ندارد، کمی غیرممکن به نظر می­رسد. در­هر­حال برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اطلاعات جدیدتر ماند.

گوشی جدید ریلمی ۵ اس، نمایشگر ۶/۵ اینچی با پنل IPS LCD است که با محافظ  کورنینگ گوریلا گلس ۳ پلاس پوشانده شده است. همچنین یک رم ۴ گیگابایتی و یک رم داخلی ۱۲۸ گیگابایتی جهت ذخیره سازی اطلاعات دارد. در زمینه دوربین نیز مجهز به دوربین ۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی­ آمپری است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *