معضلات گوشی های جدید گوگل خبرساز شد

گوگل و دستاوردهای جدیدش

در ظاهر هر ۲ موبایل سری پیکسل که در سال ۲۰۱۸ ارائه شده‌اند، حاوی یک معضل مشترک هستند: معضل در نوع مدیریت رم. پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هر ۲ حاوی میزان رم متشابهی هستند که این میزان با گوشی‌ های هوشمند ورژن قبلی دستاوردهای گوگل هم همخوانی دارد. برطبق رپرتاژهای اخیری که نشر داده شده، کاربران زملنی که بیشتر از ۳ اپلیکیشن فعال را به شکل همزمان در پس‌ زمینه داشته باشند، معضلات بسیاری را تجربه می‌ کنند.

اندروید

معضلات گوشی های گوگل

برطبق رپرتاژهای که از سمت کاربران ردیت (Reddit) نشر داده شده، بعضی از این کاربران، گفته اند که در گوشی‌ های آن ها نیز است تا اپلیکیشن ها بسته و مجدداً باز شوند. یکی دیگر از کاربران گفته است، هر سری که یک عکس با نرم افزار دوربین گوشی خود می‌گیرد، یک نورم افزار در پس‌ زمینه فعال است. با در نظر گرفتن به این که گوشی‌ های مورد نظر هر ۲ از گوشی‌ های پرچمدار ۲۰۱۸ هستند، اغلب کارشناسان انتظار دارند تا این گوشی‌ ها را با مقدار رم ۶ یا ۸گیگابایت تجربه کنند، زیرا که مقدار رم ۴ گیگابایت در حال حاضر، استانداردی جهت گوشی‌های هوشمند میان‌ رده محسوب می شود. چه بسا، این معضل ارتباطی با مقدار رم ندارد و به بعضی از توانایی ها از جمله باتری انطباقی یا Adaptive Battery وابسطه است که داخل سیستم‌ عامل تعبیه شده است.

راه حل موقتی این مشکل

قابلیت باتری انطباقی اصولاً شناسایی می کند که چه نرم افزاری هایی را به شکل دائم استفاده می کنید و به چه اپلیکشن هایی احتیاج ندارید و آن ها را به کار نمی‌گیرید و در ادامه آن ها را می‌بندند. چه بسا با چنین معضلی روبرو شده‌ اید، مناسب تر است قابلیت باتری انطباقی را غیر فعال کنید و سپس بررسی کنید و ببینید که آیا این معضل برطرف شده است یا نه. از آن جا که گوشی‌ های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال از نمونه‌ های سال گذشته گران بهاتر هستند، داشتن چنین معضلی برای اغلب کاربران غیرقابل تحمل است و همین مشکل موجب شده تا کاربران از تمام دنیا به طرح شکایت خود بپردازند.

کمپانی سازنده همچنان درباره ی این معضل اظهار نظری نکرده، ولی امیدواریم که با ارائه ی آپدیت‌ های نرم‌افزاری از سمت این کمپانی، معضلات مورد نظر برطرف شوند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *