پیشنهاد جذاب تسلا به کارکنان خود

کمپانی تسلا و پیشنهاد بی نظیرش

تسلا به ۱۰۰ نفر از کارکنان خود این قابلیت را عرضه کرده تا چنانچه یک خودروی تسلای جدید خریداری کنند  تا به صورت رایگان ۳۰۰ تا ۴۰۰ ساعت اطلاعات رانندگی خود، قابلیت خودران و ۱ سال تجهیزات بسیار خوب داخلی خودرو را در اختیار آنها  قرار دهد.

خودرو

شروط این پیشنهاد جذاب

این کمپانی تولید کننده ی خودروهای خودران، در پیشنهادی جدید که ۱۳ هزار دلار بها دارد، قرار است به ۱۰۰ نفر از کارکنان خود که اقدام به تهیه خودروی نوین این کمپانی می کنند، خدماتی ارائه دهد. در حقیقت این کمپانی آمریکایی به ۱۰۰ نفر از کارکنان خود بهرهگیری رایگان از توانایی های تازه کاملاً خودران و همینطور تجهیزات عالی درون خودرو را عرضه کرده، ولی به یک شرط:

این کارکنان بایستی ۳۰۰ تا ۴۰۰ ساعت اطلاعات رانندگی خودران خود را تا اتمام سال ۲۰۱۹، به گروه Autopilot ارائه دهند یا این که با خسارت ۱۳ دلاری روبرو شوند. هدف آخر از این برنامه آن است که برنامه Autopilot به شکل جامع به پروسه اجرا برسد و گزارش های افزونتری از رانندگی با فواصل بیشتر ضبط شود.

مشکلات فناوری Autopilot

تسلا سال های بسیار است که وعده قابلیت رانندگی تماماً خودران Autopilot را مشتریان خود داده است و مخارج بسیاری را از مشتریان خود با این مقصود دریافت کرده است. ایلان ماسک همین طور وعده ی یک سفر اقیانوس به اقیانوس را با بهره بردن از فناوری Autopilot داده بود، ولی همان هم همچنان تبدیل به حقیقت نشده است.

قسمتی از این معضل Autopilot به دلیل سخت‌افزارهای ویژه ی آن است. اغلب کارشناسان مصرانه بر این اعتقاد هستند که این برنامه تسلا بدون وارد کردن حسگرهای حاوی رادار (Lidar) در ماشین هیچگاه به حقیقت تبدیل نمی شود. اکنون، برنامه Autopilot تسلا به ۸ مورد دوربین، تعدادی حسگر راداری و حسگرهای مافوق صوت یا اولتراسونیک مرتبط است. ایلان ماسک به شدت با این مسئله مخالف است و در گذشته اظهار کرده که این حسگرها موجب دردسر هستند.

پیشرفت برنامه Autopilot تسلا در وضعیت های گوناگون با ناکامی بسیاری رودررو شده که این امر به دلیل شرکای تجاری این کمپانی و همینچنین خروج جیم کلر طراح تسلا از گروه سازنده رخ داده است. با وجود این موضوع، ایلان ماسک در ماه آگوست اظهار کرده که برنامه خودروهای خودران این کمپانی در آینده‌ای نه چندان دور به نتیجه می‌رسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *