Q7 آئودی بروزرسانی شد

همانطور که پیش بینی می شد، Q7 مدل ۲۰۲۰ نیز زبان طراحی مشترک و جدید آئودی بهره مند شده و تغییراتی قابل لمس در بدنه و کابین آن نسبت به نسل قبلی اعمال شده است. سپرهای جلو و عقب از قسمت های ظاهری این شاسی بلند می باشد که تغییرات را به خوبی به شما نشان می دهند، اما بیش تر از ظاهر خودرو، کابین آن دست خوش تغییرات جدید شده است. از جمله این که ورودی های درنظر گرفته شده برای سپر خودرو نسبت به گذشته بزرگتر شده اند.

شاسی بلند جدید آئودی دارای چراغ هایی با طراحی جدید می باشد که به صورت سفارشی با چراغ های HD Matrix LED به دست خریداران خواهد رسید. با دور زدن خودرو و رسیدن به قسمت پشتی، با سپر جدید ملاقات کرده و در قسمت زیری نیز اگزوزهای جدید، جلوه ای خاص به Q7 مدل ۲۰۲۰  داده است. اگر چه در مجموع تغییرات اعمال شده در این مدل چندان قابل توجه و چشمگیر نبوده، ولی با توجه به این که ما با یک خودروی فیس لیفت روبرو هستیم، این تغییرات نیز کافی و مناسب به نظر می آیند.

از ظاهر خودرو که بگذریم، دا داخل کابین نیز اتفاقاتی رخ داده است. با وارد شدن به ماشین با دو صفحه نمایش لمسی روبرو می شوید که یکی از این نمایشگرها برای سیستم سرگرمی و اطلاعات کاربرد دارد و راننده و سرنشین کناری وی از صفحه نمایش دوم برای کنترل برخی تنظیمات خودرو استفاده می کند. اما جالب است بدانید که آئودی بدون هیچ گونه تغییری در کلیات کابین Q7، تونسته است که فضای در اختیار سرنشینان را نسبت به قبل افزایش دهد. همچنین گفتنی است که Q7 2020 از جدیدترین تکنولوژی های این شرکت بهره مند بوده و به طبع سیستم ناوبری MMI و آئودی کانکت از نمونه های آن می باشند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *